• 02.06.16, 16:08
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tehisabilised raamatupidaja igapäevatöös, III osa

Sarja viimases artiklis, mis käsitleb tehisabilisi raamatupidaja igapäevatöös, kirjeldatakse närvivõrke sisaldavaid rakendusi krediidipettuste avastamisel, lao väärtuse hindamisel, eelarvestamisel ja juhtimisarvestuses.
Kristi Ulm tutvustab närvivõrke sisaldavaid rakendusi
  • Kristi Ulm tutvustab närvivõrke sisaldavaid rakendusi Foto: Meeli Küttim
Üks sagedasemaid pettuste liike on kaupade ja teenuste ostmine krediidiga, kavatsusega mitte kunagi nende eest tasuda. Sellised vargused õnnestuvad, kui kaupleja ei tegele klientide ja halva võla detailse analüüsiga. Kaubandus kolib järjest enam internetti ning üha rohkem ettevõtteid kasutab krediidimüügil online-autoriseerimist. Siinkohal tuleb appi närvivõrkude rakendus, mis monitoorib müügisüsteemis krediiditaotlusi – see aitab identifitseerida potentsiaalseid pettuse juhtumeid. Selline rakendus tarkvaras annab kauplejale võimaluse ära öelda potentsiaalsetele ja olemasolevatele klientidele, kes tunduvad oma tegevuselt kahtlased, soovides kogu krediidilimiidi kohe ära kasutada.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Raamatupidaja esilehele