Ainult tellijatele
27. jaanuar 2016
Ainult tellijatele
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Hinnakujundus algab lihtsatest põhimõtetest

Sirle Truuts toob välja hinnakujunduse olulised aspektid
Autor: erakogu

Hinnakujundamine on igapäevaste majandusotsuste lahutamatu osa: sellega puutuvad kokku nii ettevõtjad, kes tooteid ja teenuseid müüvad, kui ka kliendid, kes on valmis pakutava hinna eest neid ostma.

Eesti kuulub nende arenenud riikide hulka, kus valitsevaks majandussüsteemiks on turumajandus, mida iseloomustavad majandusvabadus, konkurents ja hinna kujunemine nõudluse-pakkumise suhte tulemusena. Esmapilgul võib näida, et turumajanduspõhimõtete tundmine ja nende oskuslik kasutamine on pigem oluline ettevõtjatele. Tegelikkuses puutuvad nimetatud põhimõtetega ja eelkõige just õige hinna kujundamisega kokku nii need, kes plaanivad ettevõtlusega alustada, kui ka palgatöötajad, kes müüvad oma aega ja oskusi ettevõttele, kus nad parasjagu töötavad.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Raamatupidaja.ee toetajad:
Mare TimianRaamatupidaja.ee juhtTel: 6670405
Külli ReinoRaamatupidaja.ee toimetajaTel: 6670405
Cätlin PuhkanRaamatupidaja.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700