23. detsember 2015
Ainult tellijatele

Uus trend – CRM raamatupidajatele

TTÜ äriinfotehnoloogia magistrant Kristi Ulm käsitleb CRM-i kasutuselevõttu raamatupidamises
Autor: erakogu

Ehkki finantsteenuste valdkonnas mängib CRM üha olulisemat rolli, on raamatupidamisteenused siiski ala, kus infotehnoloogiline arendus­tegevus jääb sageli tagaplaanile, sest tegeletakse klientide küsimuste ja probleemidega, mis on pakilisemad.

Põhjuseks on ka raamatupidamise töö tsükliline ja tähtajaline iseloom ning raamatupidajate pigem konservatiivne suhtumine tehnoloogiasse.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Raamatupidaja.ee toetajad:
Mare TimianRaamatupidaja.ee juhtTel: 6670405
Külli ReinoRaamatupidaja.ee toimetajaTel: 6670405
Cätlin PuhkanRaamatupidaja.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700