• 23.12.15, 13:42
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Uus trend – CRM raamatupidajatele

Ehkki finantsteenuste valdkonnas mängib CRM üha olulisemat rolli, on raamatupidamisteenused siiski ala, kus infotehnoloogiline arendus­tegevus jääb sageli tagaplaanile, sest tegeletakse klientide küsimuste ja probleemidega, mis on pakilisemad.
TTÜ äriinfotehnoloogia magistrant Kristi Ulm käsitleb CRM-i kasutuselevõttu raamatupidamises
  • TTÜ äriinfotehnoloogia magistrant Kristi Ulm käsitleb CRM-i kasutuselevõttu raamatupidamises
  • Foto: erakogu
Põhjuseks on ka raamatupidamise töö tsükliline ja tähtajaline iseloom ning raamatupidajate pigem konservatiivne suhtumine tehnoloogiasse.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.08.25, 16:23
Digitaliseerimine ei ole enam valik, vaid turu nõue
Laomajanduse ja tarneahelate probleemid on ettevõtetele tuttavad juba aastakümneid: andmed on laiali erinevates süsteemides, tarkvarad ei suhtle omavahel piisavalt, varud liiguvad vales tempos ja töötajad kulutavad märkimisväärse osa ajast lihtsalt asjade otsimisele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Raamatupidaja esilehele