• 23.12.15, 13:42
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Uus trend – CRM raamatupidajatele

Ehkki finantsteenuste valdkonnas mängib CRM üha olulisemat rolli, on raamatupidamisteenused siiski ala, kus infotehnoloogiline arendus­tegevus jääb sageli tagaplaanile, sest tegeletakse klientide küsimuste ja probleemidega, mis on pakilisemad.
TTÜ äriinfotehnoloogia magistrant Kristi Ulm käsitleb CRM-i kasutuselevõttu raamatupidamises
  • TTÜ äriinfotehnoloogia magistrant Kristi Ulm käsitleb CRM-i kasutuselevõttu raamatupidamises Foto: erakogu
Põhjuseks on ka raamatupidamise töö tsükliline ja tähtajaline iseloom ning raamatupidajate pigem konservatiivne suhtumine tehnoloogiasse.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 05.12.24, 07:30
Avalikusta kliendi võlg ja tagastamise kiirus kahekordistub
Infopanga võlaregister on viimase nelja kuu jooksul aidanud ettevõtetel võlglastelt tagasi saada keskmiselt 47% võlgadest ja augustis tõusis see näitaja koguni 79%-ni.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Raamatupidaja esilehele