8. detsember 2015
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Mida teha, kui ID-kaardi kasutamisel on tõrkeid

Sertifitseerimiskeskusest antakse nõu, mida teha, kui ID-kaardi kasutusel tekivad tõrked  Foto: Erik Prozes

Paljud raamatupidajad ja eraisikud on ID-kaardiga tehtavatel toimingutel põrganud viimasel ajal probleemile, et PIN2 sisestamisel kuvatakse pangaaknas veateade ja makse jääbki tegemata. AS-i Sertifitseerimiskeskus klienditoe osakonna juhataja Ave Hinno selgitab, milles on asi ja mida saab ise ära teha, et töö sujuks ja ülekanded õigel ajal tehtud saaks.

ID-tarkvara töötab kõigi levinumate veebilehitsejatega. Brauseritest on toetatud kõige uuemad operatsioonisüsteemide toetatavad brauseri versioonid:

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile Raamatupidamise Praktiku lugudele
  • Ligipääsu ajakirja PDF-idele
  • Ajakirja paberväljaande
  • Võimaluse küsida erialast nõu asjatundjadelt
  • Jaga lugu:
    RAAMATUPIDAJA UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad raamatupidaja uudised igal nädalal enda postkasti.

    Raamatupidaja.ee toetajad:

    Enimloetud
    Marianne Lõhmus
    Marianne Lõhmusraamatupidaja.ee ärijuhtTel: 6670405Marianne@raamatupidaja.ee
    Cätlin Puhkan
    Cätlin Puhkanraamatupidaja.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700catlin.puhkan@aripaev.ee