Autor: Raamatupidaja.ee • 8. detsember 2015
Ainult tellijatele

Mida teha, kui ID-kaardi kasutamisel on tõrkeid

Sertifitseerimiskeskusest antakse nõu, mida teha, kui ID-kaardi kasutusel tekivad tõrked
Autor: Erik Prozes

Paljud raamatupidajad ja eraisikud on ID-kaardiga tehtavatel toimingutel põrganud viimasel ajal probleemile, et PIN2 sisestamisel kuvatakse pangaaknas veateade ja makse jääbki tegemata. AS-i Sertifitseerimiskeskus klienditoe osakonna juhataja Ave Hinno selgitab, milles on asi ja mida saab ise ära teha, et töö sujuks ja ülekanded õigel ajal tehtud saaks.

ID-tarkvara töötab kõigi levinumate veebilehitsejatega. Brauseritest on toetatud kõige uuemad operatsioonisüsteemide toetatavad brauseri versioonid:

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Raamatupidaja.ee toetajad:
Mare TimianRaamatupidaja.ee juhtTel: 6670405
Külli ReinoRaamatupidaja.ee toimetajaTel: 6670405
Cätlin PuhkanRaamatupidaja.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700