Autor: Raamatupidaja.ee • 8. detsember 2015
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Mida teha, kui ID-kaardi kasutamisel on tõrkeid

Sertifitseerimiskeskusest antakse nõu, mida teha, kui ID-kaardi kasutusel tekivad tõrked
Foto: Erik Prozes
Paljud raamatupidajad ja eraisikud on ID-kaardiga tehtavatel toimingutel põrganud viimasel ajal probleemile, et PIN2 sisestamisel kuvatakse pangaaknas veateade ja makse jääbki tegemata. AS-i Sertifitseerimiskeskus klienditoe osakonna juhataja Ave Hinno selgitab, milles on asi ja mida saab ise ära teha, et töö sujuks ja ülekanded õigel ajal tehtud saaks.

ID-tarkvara töötab kõigi levinumate veebilehitsejatega. Brauseritest on toetatud kõige uuemad operatsioonisüsteemide toetatavad brauseri versioonid:

Liitu Raamatupidaja uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Raamatupidaja uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Mare TimianRaamatupidaja.ee juhtTel: 6670405
Külli ReinoRaamatupidaja.ee toimetajaTel: 6670405
Cätlin PuhkanRaamatupidaja.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700