• 25.09.14, 12:11
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

CM: Operatiivne ja pidevalt arenev Directo

2000. aastast alates tegutsev Directo OÜ põhineb Eesti kapitalil ning osanike ringi kuuluvad ka Eesti tehnoloogiainvestorid. Directo majandustarkvara sobib nii väikefirmale kui ka kontsernile.
Küsimustele vastab Directo OÜ juhatuse liige Martin Rinne.. Silmas peab pidama ka pikemat perspektiivi, et ei tekiks olukorda, kus on vaja paari aasta pärast tarkvara vahetada, sest tarkvara hakkab piirama ettevõtte tegevust ja kasvu. Oluline on, et tarkvaras oleks vajalikud võimalused olemas ning tarkvara pidevalt arendataks ja oleks võimalik kasutusele võtta ka uusi tehnilisi lahendusi, mis lihtsustavad ja kiirendavad igapäevatööd.. Enamasti on majandustarkvaral väga oluline roll ettevõtte äriprotsesside toetamisel ning seega on oluline, et majandustarkvarafirma oleks partner. Hea partner aitab lahendada tekkinud küsimused ja mured, vajadusel koolitab ja pakub uusi lahendusi, on usaldusväärne ning ei muuda pidevalt oma tingimusi. Selleks, et aru saada, kas tegu on hea partneriga võiks küsida tagasisidet olemasolevatelt programmi kasutajatelt.. Tarkvara soetamisel peaks arvesse võtma kõik tarkvaraga seotud kulusid mitte ainult litsentsi ostmise või tarkvara rendi tasusid. Lisaks peaks arvestama juurutus- ja koolitusteenuseid, täiendavaid iga-aastaseid arendus- ja hoolduskulusid ning muid lisanduvaid kulusid, nagu näiteks serveri soetamise või rentimise, administreerimise, võrguühenduse, elektrienergia, jahutuse, varukoopiate valmistamise jms kulusid. Pilvepõhiste renditarkvarade puhul sisaldub hinnas sageli ka serveriteenust, mistõttu pole vaja ise investeerida serverisse ning vähenevad nii serveri kui majandustarkvara administreerimisega seotud IT kulud.
Millest on tarkvara valikul kõige olulisem lähtuda?
• Kas tarkvara võimalused vastavad firma vajadustele
• Tarkvara pakkuvast firmast
• Tarkvara omamise kogukulu
Millised on teie tarkvara suurimad plussid ja eelised?. Directo funktsionaalsus hõlmab lisaks finantsarvestusele müüki, CRM-i (kliendihaldust), ostu- ja laojuhtimist, kassasüsteemi ja ressursside juhtimist. Directos on ka märkimisväärne hulk töövahendeid juhtidele, kes soovivad kursis olla firmas toimuvaga ja kellele ei piisa raamatupidamisaruannetest kord kuus. Directo baaspaketis on olemas kõik vajalikud moodulid (v.a. tootmine ja palgaarvestus). Seega saab ettevõte kasutada kohe kogu Directo funktsionaalsust või vastavalt vajadusele võtta järjest enam kasutusele uusi võimalusi ilma, et peaks selle eest midagi juurde maksma. Directo funktsionaalsus ei saa takistuseks firma kasvule.. Directos on laialdane valik erinevaid aruandeid, mistõttu on paljud ettevõtted Directo kasutuselevõtuga loobunud enne kasutatud arvukatest aruannetest Excelis. Kõiki andmeid, mis on Directosse sisestatud, on võimalik ka erinevates aruannetes vaadata. Programmi kasutamise käigus tekkib ikka küsimusi ja probleeme, mis vajavad kiiret lahendust. Directo klienditugi nii telefoni kui ka e-maili teel sisaldub juba paketi hinna sees, mistõttu ei pea muretsema tekkida võivate lisakulude pärast. Kuna Directo on internetipõhine tarkvara, siis näevad klienditoe konsultandid sama ekraanipilti ning see võimaldab probleemide olemusest kiiresti aru saada ja lahenduse leida.. Directot arendatakse pidevalt lähtudes muutuvatest keskkonna ja tehnoloogia trendidest ning klientide soovidest. Directo on sageli olnud üks esimesi tarkvarasid, mis tuleb välja uute lahendustega ning toetab uusi tehnoloogiaid . Näiteks e-arvete liides, kuludokumentide menetlus majandustarkvaras. Directo klient ei pea ostma programmi uusi versioone ega maksma arusaamatuid iga-aastaseid arendus- ja hoolduskulusid. Directo on renditarkvara ehk klient ei pea tarkvara soetamisel tegema suuri investeeringuid litsentsi soetamiseks, vaid maksab igakuiselt kindlat kuurenti. Lisaks tarkvarale sisaldab kuutasu kliendituge, serverirenti, versiooni uuendusi ja varukoopiaid., Coffee IN finantsjuht:, My Fitness AS pearaamatupidaja:, Rödl & Partner OÜ juhatuse liige:
Laialdased võimalused kogu firmale
Suurepärased aruandluse ja analüütika võimalused
Hea kasutusmugavus. Kliendid iseloomustavad sageli Directot kui lihtsat ja loogilist ning väga hea kasutusemugavusega programmi.Asjatundlik ja kiire kasutajatugi.
Paindlik ja kiire arendustöö
Läbipaistev ja stabiilne hinnapoliitika.
Kui palju on kasutajaid ja kes on tuntumad kasutajad
Directot kasutab üle 1600 firma Eestis, Lätis, Leedus ja Soomes. Tuntumad kliendid on Apollo raamatupoed, Tallinna Lennujaam, CoffeeIN, USS Security Eesti, Myfitness, Pristis, Pagaripoisid, Go Group, Rödl & Partner, ETS Nord.Kasutajad tarkvarast
Agor Õunapuu
„Coffee IN kohvipoed asuvad erinevates asukohtades ning seetõttu on meile väga oluline, et omame juhtkonnas pidevalt  ülevaadet kõigi 21 kohvipoe tegevusest ja tulemustest, olenemata sellest kus kohas me parasjagu ise asume. Kõige olulisemaks väärtuseks seoses Directoga on Coffee IN-i jaoks teadmine, et meil on partner, kelle süsteem töötab laitmatult 24/7, kes suudab operatiivselt pakkuda just meile vajalikke lahendusi ja teeb seda kõike meie jaoks mõistlike hindadega.“Külli Kink
„My Fitness AS on kasutanud Directo raamatupidamistarkvara ettevõtte loomisest alates. Praegu läheb juba kuues aasta. Oleme väga rahul, sest Directo on paindlik ja kasutajasõbralik. Rõõm on tõdeda, et nii nagu My Fitness AS on pidevas arengus, on seda koos meiega ka Directo, pakkudes uusi ja innovatiivseid tarkvaralahendusi. „Mart Nõmper
„Directo on kõige tõsisemalt võetav Eestis rajatud pilvepõhine finantsarvestustarkvara, mille suurimaks tugevuseks on pidev areng, mitte paigalseis.  Directo kasutamine annab Rödl & Partnerile võimaluse teenindada kliente parimal viisil ja pakkuda lahendusi, mis vastavad klientide ootustele. Rödl & Partner koostöös Directoga on pioneerid täisdigitaalses raamatupidamises ja finantsjuhtimises luues sellega eelised klientidele info kiiremas, täpsemas ja efektiivsemas edastamises. Pilvetehnoloogia ühes ID-kaardipõhise autentimisega  tagab kasutajale finantsandmetele sama turvalise ja paindliku ligipääsu kui oma pangaandmetele internetipangas. Lisaks viib pilvetehnoloogia kliendi ja raamatupidamisfirmavahelise koostöö uuele paindlikule ja efektiivsele tasemele, kus tööülesandeid on võimalik kergelt jagada kliendi oma töötajate ja raamatupidamisfirma vahel hoides sellega kokku kulusid.“ 
Tarkvaravõrdlustabeliga saate tutvuda SIIN .

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 05.12.24, 07:30
Avalikusta kliendi võlg ja tagastamise kiirus kahekordistub
Infopanga võlaregister on viimase nelja kuu jooksul aidanud ettevõtetel võlglastelt tagasi saada keskmiselt 47% võlgadest ja augustis tõusis see näitaja koguni 79%-ni.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Raamatupidaja esilehele