Alates 1. oktoobrist asub Swedbanki Eesti ettevõtete panganduse juht Robert Kitt aastaks ametisse Swedbanki Balti panganduse ettevõtete kompetentsikeskuse juhina, kuna selle tänane juht Kristina Mikenberg lahkub aastaks ametist. Kiti ametiposti võtab aastaks aga üle panga tänane finantsjuht Heiki Raadik.
Lisaks Kitile ja Raadikule muutuvad aastaks veel mõned Swedbanki juhtkonna liikmete ametikohustused. “See unikaalne olukord annab meie juhtide meeskonna mitmetele liikmetele võimaluse saada uusi kogemusi valdkondades, mis erinevad nende tänastest vastutustest. Heiki Raadik alustab oktoobrikuus ajutiselt tööd ettevõtete panganduse juhina, tema ametiposti finantsjuhina võtab aastaks üle tänane privaatpanganduse juht Vaiko Tammeväli, kelle vastusvaldkonda asub seni juhtima Kaie Metsla, kes täna tegeleb Swedbankis rahvusvaheliste ettevõtetest klientidega,” kõneles Priit Perens.
“Kõik mu juhtimismeeskonna liikmed on tugevad professionaalid. Just see andiski mulle juhina võimaluse heas mõttes kaardid ajutiselt segamini lüüa – nii terve juhtide meeskond tervikuna kui positsioone muutvad inimesed eraldi võetuna saavad uusi oskusi ja kogemusi. Samal ajal jääb suur osa juhtkonna liikmetest siiski samaks, mis võimaldab meil meeskonnana kasutada seniseid oskusi ja teadmisi uuel moel,” märkis Perens.
“Võtan rõõmuga vastu ajutise võimaluse Balti tasandil uusi kogemusi omandada. Saan töötada ettevõtetega Tallinnast Vilniuseni ja oma Eestis omandatud kogemusi ka meie lõunanaabrite heaks tööle panna. Samal ajal õpin selles ametis kindlasti paljut, mida hiljem Eesti ettevõtetest klientide heaks tööle panna,” sõnas Robert Kitt töökohustuste ajutise muutuse kohta.
Robert Kitt jätkab ajutise eemalviibimise ajal Swedbank ASi juhatuse liikmena.
Autor: Tuuli Seinberg, raamatupidaja.ee
Seotud lood
Tänu tehnoloogia ja panganduse kiirele arengule on eestlased harjunud sellega, et nende maksed jõuavad ühest pangast teise vaid mõne sekundiga. Ligikaudu 90% kõigist maksetest Eestis toimuvad välkmaksetena. Ent aeg-ajalt võib juhtuda, et peame ootama tunde või isegi päevi, enne kui makse liigub soovitud suunas. Selliste olukordade vältimiseks saab maksja ise palju ära teha, kirjutab Coop Pangaärikliendi igapäevapanganduse juht Erje Mettas.