Töötukassa loodab, et kõnekeskuste kasutuselevõtmine parandab klienditeeninduse taset ja muudab klientide ja töötukassa töötajate vahelist suhtlust tõhusamaks. Kõnekeskusse saabunud kõned salvestatakse 60-ks päevaks, et tagada parem klienditeenindus ning vajadusel võimalus üle täpsustada inimese jäetud teade, näiteks tema töölesaamise või haigestumise või mõne muu olulise asjaolu kohta.
Töötukassa büroode kõnekeskuste numbrid:
1 Hiiumaa 462 2365
2 Järvamaa 385 9160 3 Jõgevamaa 776 6870 4 Jõhvi 332 1700 5 Kiviõli 332 1900 6 Läänemaa 472 7075 7 Lääne-Virumaa 326 0330 8 Narva 332 1800 9 Põlvamaa 799 0960 10 Pärnumaa 447 9300 11 Raplamaa 483 0140 12 Saaremaa 452 1880 13 Sillamae 332 1910 14 Tartumaa 737 7100 15 Tondi 614 8680 16 Tähesaju 614 7460 17 Tõnismäe 614 7400 18 Valgamaa 766 6250 19 Viljandimaa 435 0050 20 Võrumaa 786 8750
Kõnekeskused on avatud töötukassa klienditeenindusaegadel E,K,N 8.15-16.00; T 8.15-17.30 ja R 8.15-12.00. Kõikide töötukassa esinduste numbrid: http://www.tootukassa.ee/index.php?id=12495
Üldistes töötukassat puudutavates küsimustes saab jätkuvalt pöörduda töötukassa infotelefonile 15501 (lauatelefonilt tasuta, Skype’st valida: tootukassa) Infotelefon töötab E-N 8.30-16.45; R 8.30-15.30.Kirjalikult saab oma küsimuse või ettepaneku edastada järgneva kodulehe vormi kaudu: http://www.tootukassa.ee/index.php?id=12621