Äripäeva poolt turule toodud Skandinaavia populaarseim ajalooajakiri Imeline Ajalugu on osutunud üle ootuste edukaks – oktoobris ilmunud avanumbrit osteti ligi 8000 eksemplari, 17. novembril ilmuval teisel numbril on juba 4000 tellijat.
Äripäeva turundusdirektori Rain Väädi sõnul ollakse ajakirja edust natuke üllatunud. "Kuigi meie plaanid olid ambitsioonikad, ei oodanud me päris nii häid tulemusi. Praegu võib ütelda, et Imeline Ajalugu on käivitunud isegi paremini kui mullu novembris meie poolt turule toodud Imeline Teadus," rääkis ta.
Praeguseks on Imeline Teadus saanud tellijate arvult suuruselt Eesti kolmandaks kuukirjaks, jäädes Äripäeva andmeil maha vaid ajakirjadest Eesti Naine ning Kodu&Aed. Imeline Teadus on pidevalt ka Eestis ilmuvate kuukirjade üksikmüügi käivete tipus.
Väädi sõnul näitavad numbrid, et Imeline Ajalugu astub vanema venna jälgedes. Ta lisas, et Imelise Ajaloo avanumbri müügikäive võib tulla suurem kui kaks nädalat varem eesti keeles ilmuma hakanud ajakirjal National Geographic.
Ajalooajakirja edu taga on Väädi hinnangul eelkõige huvitav sisu. "Usun, et meie idee on suures plaanis õige. Naiste- ja tehnikaajakirjadest tuttava reklaamiuputuse asemel pakume palju lugemist ja kvaliteetseid illustratsioone. Reklaami maht ei ületa kümnendikku lehekülgede arvust. Reklaami vähesuse tõttu on ajakiri küll teiste kuukirjadega võrreldes kallim, kuid see ei ole ostmisel või tellimisel takistuseks," selgitas ta.
Imeline Ajalugu alustas Põhjamaades ilmumist 2005. aastal. Praeguseks on sellest saanud Skandinaavia menukaim ajalooajakiri. Lisaks Eestile ilmub väljaanne Soomes, Rootsis, Norras, Taanis, Lätis ja Hollandis. Ajakirja annab Skandinaavias välja Äripäeva sõsarfirma Bonnier Publications.
Seotud lood
Viimaste aastate majandusolukord on olnud keeruline ja muutusterohke. Laomajandustehnikaga tegeleva Agrovaru AS jaoks on hetkel suurimaks väljakutseks käibe hoidmine samal tasemel ning kulude vähendamine müügi- ja tööprotsesside efektiivistamise kaudu. "Kuna klientide nõudlus on vähenenud, peame tegema rohkem tööd, et leida üles need vähesed kliendid," selgitab tegevjuht Jarno Mänd.
Enimloetud
3
Enim on maksuvõlglasi aastaga juurde tulnud hulgi- ja jaekaubanduses.
Hetkel kuum
Enim on maksuvõlglasi aastaga juurde tulnud hulgi- ja jaekaubanduses.
Siit leiad artikli kinnisvarainvesteeringute kajastamise meetoditest
Tagasi Raamatupidaja esilehele