Tarbijaveebi minuraha.ee ja Pangaliidu koostöös valmis uus võrdlustabel, kust leiab ligi 50 levinuma pangateenuse tasud ja teenuse kirjeldused. Nii saab erinevate pankade teenuseid ja nende hindu omavahel hõlpsalt võrrelda.
Uues võrdlustabelis saab näha erinevate pankade arvelduskonto, sularaha- ja makseteenuste ning deebetkaardiga seotud tasusid. Näiteks saab võrrelda, kui palju maksab internetipangas ülekande tegemine või teise panga automaadist sularaha välja võtmine, kui suur on deebetkaardi kuu hooldustasu ja mis hinnaga saab lisakaardi, millist intressi arvutatakse kontojäägilt ja mis alustel seda tehakse. Tasud on jaotatud võrdlustabeli neljale leheküljele. Ühel leheküljel olevate kõigi tasude nägemiseks kasuta tabeli all servas olevat kerimisriba.
Teenustasud on võrdlustabelisse sisestanud pankade esindajad ning nemad vastutavad ka andmete korrektsuse ja ajakohasuse eest. Andmete viimase uuendamise kuupäeva leiab iga lehekülje lõpust. Tabelis olevad tasud ei arvesta pakettide ja kliendirühmadele pakutavate soodustustega, kuid need on siiski lühidalt välja toodud koos viitega täpsemale infole.
Teenustasude võrdlustabel on järjekorras kolmas tarbijaveebi minuraha.ee ja Pangaliidu koostöös sündinud võrdlemise abivahend. Varem on valminud hoiuste ja krediitkaartide võrdlustabelid. Kõik need on kasutatavad ka vene keeles.
Eelmise aasta lõpus Rahandusministeeriumi tellimusel läbi viidud uuring „Finantsalane kirjaoskus Eesti elanike seas“ näitas, et arveldusarve avamisel võrdleb erinevate pankade tingimusi kõigest 27 protsenti vastanutest. Oluliselt kõrgem on võrdlejate osakaal vaid eluasemelaenu ja kindlustusteenuste ostjate hulgas, vastavalt 64 ja 56 protsenti. Teiste pangateenuste valimisel jäi mitme pakkumise võrdlejate osakaal 19 ja 43 protsendi vahele.
Vaata teenustasude võrdlustabelit
SIIT.
Terminite selgitused leiad
sõnaraamatust.
Seotud lood
Viimaste aastate majandusolukord on olnud keeruline ja muutusterohke. Laomajandustehnikaga tegeleva Agrovaru AS jaoks on hetkel suurimaks väljakutseks käibe hoidmine samal tasemel ning kulude vähendamine müügi- ja tööprotsesside efektiivistamise kaudu. "Kuna klientide nõudlus on vähenenud, peame tegema rohkem tööd, et leida üles need vähesed kliendid," selgitab tegevjuht Jarno Mänd.
Viimased uudised
Siit leiad ka artikli FIE raamatupidamisest
Hetkel kuum
Tagasi Raamatupidaja esilehele