Jalatsikaupluste kaubanduslik marginaal ehk kaupluste juurdehindlus kaupadele oli aastail 2005–2008 vahemikus 60–70%, kommenteeris Epp Karus, Statistikaameti teenindusstatistika talituse juhataja. Juurdehindlus hakkas vähenema pärast 2007. aastat ja jäi 2009. aastal pidama 53%. Esialgsetel andmetel suurenes jalatsikaupluste marginaal 2010. aastal mõne protsendi võrra, kuid jäi siiski alla 60%.
Riietuse ja jalatsite hind oli mullu ligi 14% kallim kui 2005. aastal ja ligi 3% kallim kui 2009. aastal. Siiski oli riietuse ja jalatsite hinnatõus väiksem kui ülejäänud kaupadel. 2010. aastal kallinesid kaubad kokku 2005. aastaga võrreldes 21% ja 2009. aastaga võrreldes ligi 4%.
Viimastel aastatel on riietus ja jalatsid olnud odavamad aasta alguses ja keskel (vastavalt jaanuar–veebruar ning juuli–august), kui kauplused pakuvad soodushinnaga kaupu, ning kallimad aasta lõpus (oktoober–detsember).