Märtsi teisest nädalast alates on huvilistel võimalus saada adekvaatset ja operatiivset tarbijakaitset puudutavat informatsiooni ameti Facebooki leheküljelt. Samuti on Facebooki kasutajatel võimalus Tarbijakaitseameti leheküljele postitada küsimusi või arutleda teemakohaste probleemide üle.
„Facebook on tänaseks paljuski välja kasvanud oma pelgalt suhtlusvõrgustiku laadsest olemusest ning muutunud muu hulgas ka aktiivseks reklaami keskkonnaks. Avades populaarses sotsiaalmeedia kanalis lehekülje, soovis Tarbijakaitseamet olla kohal sündmuste keskpunktis ja vajadusel pakkuda kiiret ja asjakohast abi ning informatsiooni," ütles Tarbijakaitseameti peadirektor Andres Sooniste.
Tarbijakaitseameti Facebooki keskkonnas on olemas ka kaebuse esitamise vorm, kuhu on võimalik laadida kaebusega seotud dokumendid (nt avaldus müüjale, ostu tõendav dokument vms). Nagu e-mailiga saadetud kaebused, registreeritakse ka Facebooki keskkonnast saadetud pöördumised. Samuti saab tarbija kinnituse kaebuse kohalejõudmise kohta.