Autor: Lemmi Kann • 15. märts 2011
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Tarbijakaitseametile saab Facebookis kaebusi esitada

Tarbijakaitseamet võtab nüüdest tarbijate kaebusi vastu ka Facebookis, kus saab kaebusele lisaks üles laadida ka vajalikud dokumendid.

Märtsi teisest nädalast alates on huvilistel võimalus saada adekvaatset ja operatiivset tarbijakaitset puudutavat informatsiooni ameti Facebooki leheküljelt. Samuti on Facebooki kasutajatel  võimalus Tarbijakaitseameti leheküljele postitada küsimusi või arutleda teemakohaste probleemide üle.

„Facebook on tänaseks  paljuski välja kasvanud oma pelgalt suhtlusvõrgustiku laadsest olemusest ning  muutunud muu hulgas  ka aktiivseks reklaami keskkonnaks. Avades populaarses sotsiaalmeedia kanalis lehekülje, soovis Tarbijakaitseamet olla  kohal sündmuste keskpunktis ja vajadusel pakkuda kiiret ja asjakohast abi ning informatsiooni," ütles Tarbijakaitseameti peadirektor Andres Sooniste.

Tarbijakaitseameti Facebooki keskkonnas on olemas ka kaebuse  esitamise vorm, kuhu on võimalik laadida kaebusega seotud dokumendid (nt avaldus müüjale, ostu tõendav dokument vms). Nagu e-mailiga saadetud kaebused, registreeritakse ka Facebooki keskkonnast saadetud pöördumised. Samuti saab tarbija kinnituse kaebuse kohalejõudmise kohta.   

Liitu Raamatupidaja uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Mare TimianRaamatupidaja.ee juhtTel: 6670405
Külli ReinoRaamatupidaja.ee toimetajaTel: 6670405
Cätlin PuhkanRaamatupidaja.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700