26. november 2010
Jaga lugu:

Kuidas anda negatiivset tagasisidet? 

Kõige suurem viga negatiivse tagasiside andmisel on alguses küsida alluva käest tema nägemust ebaõnnestunud sündmuse kohta, vahendab Susan Adamsi nõuandeid juhtimine.ee.

Adams toetub Columbia Ülikoolis üle 25 aasta inimeste käitumist uurinud professori Thomas D'Aunno nõuannetele. Esmalt töötaja nägemuse küsimine on vale kuna suure tõenäosusega pead peale selle kuulamist tema seisukohaga otsesesse vastuollu minema.

Selle asemel mõtle, mida Sa soovid, et ta oma käitumises muudaks ja kommenteeri seda. Vältida tuleb ka keerutamist - ütle jutuajamist kokku leppides, millest rääkida kavatsed ning mine kohe jutu alguses asja juurde.

D'Aunno toob toob välja ka õige aja valimise oskuse olulisuse - tagasiside andmise põhjusest ei tohiks olla möödunud rohkem kui 24 tundi, samas pead juhina olema veendunud, et Sinu enda esimene emotsioon oleks lahtunud.

Lõpetuseks arvesta sellega, et igale inimesele meeldivad tema enda ideed ja lahendused rohkem kui teiste omad - seega küsi esmalt lahendusettepanekuid alluvalt. Otsustamine jäta siiski endale - alluva soovi ära kuulamine ei kohusta Sind tema ootuse järgi käituma.

Autor: Lemmi Kann, Juhtimine .ee

Jaga lugu:
RAAMATUPIDAJA UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad raamatupidaja uudised igal nädalal enda postkasti.

Raamatupidaja.ee toetajad:

Enimloetud
Marianne Lõhmus
Marianne LõhmusärijuhtTel: Marianne@raamatupidaja.ee
Cätlin Puhkan
Cätlin Puhkanraamatupidaja.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700catlin.puhkan@aripaev.ee

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt