Varem läbiviidud küsitluste järgi on vastajate hinnangud maksuhalduri sõnul olnud valdavalt positiivsed. Kontrollijate kättesaadavust on kõrgelt hinnatud - 4-palli skaalal keskmiselt 3,8 ning kontrollijate korrektsust ja viisakust peeti 3,7 palli vääriliseks. Kevadel toimunud küsitluses hinnati asjaolu, et kontrollitavatele on antud piisavalt aega andmete esitamiseks 3,6 palliga. Vastanute hinnangul peeti puuduseks kontrollitava valdkonna vähest tundmist ning ajakava tutvustamist, hinnates neid vastavalt 2,9 ja 3.0 palliga. Edaspidises kontrollitöös pööratakse küsitluses väljatoodud puudustele tähelepanu.
Maksuhaldur teatas, et hindab kõrgelt klientide tagasisidet, mis aitab ameti tööd veelgi paremini korraldada ja ootab aktiivset küsitlusel osalemist.
Seekord on tagasiside andmisel võimalik valida, kas vastata pikemale või lühikesele küsimustikule.Lühikese küsimustiku leiab: MTA koduleht > Ärikliendile > Kontroll > Küsitlus maksukontrolli läbiviimise kohta.
Oma hinnanguid ja ettepanekuid saab ametile ka pidevalt edastada nii teeninduskohtades kui ka e-posti aadressidel [email protected] ja [email protected].