18. oktoober 2010
Jaga lugu:

Liftioraatori ABC

Ameerikalikule liftikõne ootusele ei ole ilmselt küll oma äri siin maal arukas rajada, aga enamusele meist kulub ära oskus ennast paremini müüa. Kuidas tutvustada oma äri kui Sulle antakse selleks mõnikümmend sekundit, vahendab juhtimine.ee.

Milline siis peaks olema üks õige liftikõne? Sarah Kessler vastab sellele Mashable lehel:

    * Alusta sellest, et kirjeldad probleemi, mida Sinu firma lahendab ja miks Sinu lahendus senistest parem on. Too oma toote või teenuse "iva" välja ilma keerutamata ja kiirelt. nii palju kui võimalik - abiks võivad olla nii pildid, joonised kui videod. ja pidevalt. Enam-vähem ei ole piisavalt hea. Anna endale ise ja lase ka teistel anda oma etteastele hindeid skaalal 1...10. Ainul 10 on piisavalt hea.

   * Näitlikusta ja ilmesta

   * Ära mine mütsiga lööma - harjuta oma liftikõnet erinevate inimeste peal

Autor: Lemmi Kann, Juhtimine .ee

Jaga lugu:
RAAMATUPIDAJA UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad raamatupidaja uudised igal nädalal enda postkasti.

Raamatupidaja.ee toetajad:

Enimloetud
Marianne Lõhmus
Marianne LõhmusärijuhtTel: Marianne@raamatupidaja.ee
Cätlin Puhkan
Cätlin Puhkanraamatupidaja.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700catlin.puhkan@aripaev.ee

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt