Autor: Lemmi Kann • 17. september 2010
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

PricewaterhouseCoopers muudab nime

Maailma suurim audiitorfirma PricewaterhouseCoopers muutis oma ülemaailmselt tuntud brändi nime PwC-ks, ümber kujundati ka kaubamärk.

Ettevõtte teatel on rebrändingu eesmärk kaubamärgi ja kuvandi kaasajastamine. PwC Kesk- ja Ida-Euroopa tegevjuht Mike Kubena sõnul väljendab uus bränding jõulisemalt ettevõtte põhiväärtusi.

"Ettevõtte ja selle töötajate teadmiste ja oskuste kõrval on üha olulisem demonstreerida klientide äritegevuse mõistmist ja nende individuaalsete eripäradega arvestamist, et aidata neid eesmärkide saavutamisel ja väärtuse loomisel," ütles Kubena.

PwC lihtsustatud logo koosneb väiketähtedest “pwc”. Praktikas on lühendit PwC kasutatud paralleelselt PricewaterhouseCoopers’iga alates selle nimetuse kasutuselevõtust 1998. aastal. PricewaterhouseCoopers jääb ka edaspidi ettevõtte juriidiliseks nimeks.

"Usume, et uus visuaalne identiteet tõstab meid esile samal moel nagu meie töötajate kvaliteet ning kogemused,“ kommenteerib ettevõtte uut kuvandit Eesti PwC tegevjuht Ago Vilu.

Liitu Raamatupidaja uudiskirjaga!
Mare TimianRaamatupidaja.ee juhtTel: 6670405
Külli ReinoRaamatupidaja.ee toimetajaTel: 6670405
Cätlin PuhkanRaamatupidaja.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700