• 23.08.10, 12:23
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Täna algas ausa hinnastamise kampaania

Täna algas Eesti meedias reklaamikampaania, millega kutsutakse kõiki kaupmehi, teenindajaid ja tootjaid üles liituma ausa hinnastamise leppega ning hoiduma euro tulles põhjendamatust hinnatõusust.
„Leppega on oodatud liituma kõik juriidilised isikud ja miks mitte ka kohalikud omavalitsused. Leppega liitunud lubavad avalikult, et ei tõsta euro tulles põhjendamatult hindu,“ rääkis rahandusministeeriumi kantsler Tea Varrak.
„Kuivõrd kartus hinnatõusu ees on üks suurimaid hirme, mis eestimaalastel seoses eurole üleminekuga on tekkinud, siis loodetavasti aitab ettevõtjate avalik lubadus ja sellele vastav käitumine inimestel veenduda, et euro tulek ei põhjusta hindade tõusu,“ lisas Varrak.
Liitumist koordineeriva Eesti Kaubandus-Tööstuskoja peadirektori Siim Raie sõnul on ettevõtjate endi huvides ära hoida inflatsiooni kiirenemist ja aidata kaasa tarbijate kindlustunde kasvule.
Leppega liitunud kaupmehe, teenindaja või tootja tunneb ära ausa hinnastamise märgi järgi „Euro hinda ei tõsta“. Täpsem info leppe tingimuste kohta ning  liitumistaotlus asuvad internetis aadressil euro.eesti.ee või ahk.eesti.ee. Avaldusi oodatakse alates 25. augustist. Kõik leppega liitunud saavad vastavad kleebised, millega on soovitav tähistada oma müügi- või teeninduskoht. Samuti on internetist allalaetav stiiliraamat, mille abil saab oma kuulumist leppega liitunute hulka väljendada ka muude atribuutide abil.
Reklaamikampaania on nähtav välimeedias, internetis ja ajalehtedes, samuti on loodud leppega liitumisele üleskutsuvad raadioklipid. Ausa hinnastamise kampaania toimub nii eesti- kui venekeelsetes meediakanalites. Kampaania kestab 23. augustist kuni 26. septembrini.
 

Seotud lood

Uudised
  • 23.08.10, 16:42
Euro hind
„Euro hindu ei tõsta!“ on eile alanud Ausa hinnastamise leppe meediakampaania sõnum ja hüüdlause. Seda märki kandvad poed ja teeninduskohad annavad tarbijale teada, et euroraha kasutuselevõtt 1. jaanuarist 2011 ei ole põhjus hindade tõstmiseks, kirjutab Kaubandus-Tööstuskoja peadirektor Siim Raie.
  • ST
Sisuturundus
  • 28.01.25, 09:04
Logistikaettevõtte HRX rahvusvahelise eduloo võtmeks on Directo äritarkvara
HRX on pereettevõtte taustaga rahvusvaheline logistikaettevõte, mis teenindab aastas enam kui 5000 klienti ning toimetab kohale üle 400 000 saadetise kogu Euroopas.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Raamatupidaja esilehele