Parimate brändidena loetlesid rikkad tehnoloogiaettevõtteid, mis aitab seletada, miks iPhone’ide ja teiste tehnoloogiaseadmete müük on sedavõrd hästi suutnud majanduskriisile vastu panna. Hetkel kontrollib 10% kõige rikkamatest ameeriklastest koguni 70% riigi rikkusest, vahendas Associated Press.
Nimekirja tippu asusid sellised ettevõtted nagu Apple, Microsoft, Best Buy ning Sony. Samu brände nähti tarbijate poolt ka kõige innovaatilistemana. Rikkad pidasid kõige innovaatilisemaks firmaks Apple’it, kelle järgnesid Microsoft, Sony ning autotootjad BMW ja Mercedes.
Küsitluses osalenud rikastest sõnas koguni 81%, et viimase aja areng tehnoloogias on muutnud neid õnnelikumaks ning aidanud elu rohkem nautida.
Rikastel tarbijatel paluti nimetada ka „igavaid“ brände, kelle seas domineeris Louis Vuitton, kuigi firma müük on majanduslanguse ajal väga hästi edenenud. Moetööstuse ettevõtteid nähti seejuures kõige „igavamatena“, kuna Vuittonile järgnesid juicy Couture, Prada ja Saks Fifth Avenue. Kõige igavamate top viie lõpetas Starbucks, kuigi 20% küsitlenutest sõnas, et Starbucks muudab neid õnnelikemaks.
Ometi paistab, et majanduslangus on muutnud ka rikaste hoiakuid raha suhtes, andes järjekordse asitõendi majanduslangusega kaasnenud tarbimisharjumuste muutustest. Küsitluse tulemusena väitsid paljud rikkad, et ei soovi sooritada üleliigseid oste, väites, et raha säästmine on pakkumas järjest rohkem rahuldust.