• 03.06.10, 11:40
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Digitaalne arhiveerimine hoiab kokku aega ja raha

Digitaalne arhiveerimine aitab kokku hoida aega ning pakub suuremat kindlustunnet, et kogu kliendi jaoks oluline informatsioon asub turvaliselt ühes kohas ning on kohe kasutamiseks valmis.
Eesti Arhivaar OÜ teatas, et avas selle digitaalse arhiveerimissüsteemi Arhivaar PRO. Süsteem on mõeldud neile, kelle jaoks on oluline informatsiooni ühtne ja turvaline säilitamine, operatiivne juurdepääs teabele ning lihtne ja kiire otsingusüsteem.
Digitaalne arhiveerimissüsteem Arhivaar PRO on üles ehitatud iseseisvaks kasutamiseks online-keskkonnas.
Süsteem aitab koondada kogu organisatsiooni dokumentatsiooni, mis on seni olnud mitme inimese valduses, erinevas asukohas, infokandjal ning formaadis.
See on hea töövahend juhtidele, kes soovivad, et tema organisatsiooni või valdkonnaga seotud olulised dokumendid asuksid kõik turvaliselt ühes kohas ning nad oleksid kasutamiseks valmis 24/7.Ettevõtte raamatupidamisele mõeldes on digitaalsesse arhiivi mõttekas talletada erinevad raamatupidamislikud ülevaated, arvutused, raportid, deklaratsioonid, aruanded, finantsanalüüsid, puhkuseavaldused, lepingud, hinnapakkumised, vastuvõtuaktid, arved, tšekid jne.  Arhiivi on võimalik talletada nii digitaalse kui ka paberkandjal oleva info. See lihtsustab oluliselt firma juhtide (oluliste dokumentidega seotud isikute) ja raamatupidamise vahelist suhtlust.Kui erinevad ettevõtte juhid töötavad erinevates kontorites ja asukohtades, siis olulise raamatupidamisega seotud teabe edastamine e-maili või posti teel on kindlasti liiga ebaturvaline. Digitaalset arhiivi kasutades saab raamatupidaja olla kindel, et oluline info asub kõik ühes kohas ning organisatsiooni juhid saavad seda operatiivselt kasutada olles välislähetusel või valmistades hilistundidel ette järgmise päeva koosolekuks.
Olulise info leidmine digiarhiivist on lihtne ja toimub hetkega. Raamatupidajatel puudub vajadus hakata sirvima läbi pakse dokumentide katalooge ning otsima arveid või konkreetseid fraase mõnest lepingust või aruandest. Enam ei pea hoidma enda läheduses riiuleid täis dokumente. Vaja läheb vaid arvutit ja internetiühendust ning kogu organisatsiooni jaoks oluline teave on kasutamiseks valmis.
Raamatupidamisteenuse osutajate poole pealt aitab digitaalne arhiiv hoida kokku ruumi, mis kulub klientide raamatupidamisliku teabe hoidmiseks ning lihtsustab tööprotsessi teenusepakkuja ja kliendi vahel.
Süsteemis saab arhiivi administraator (digiarhiivi eest vastutav isik ettevõtte poolt) anda arhiivi või konkreetse kataloogi vaatamiseks kasutusõigusi. Selle läbi on võimalik kindlustada, et arhiivis olevat teavet näevad soovitud isikud. Süsteemi ligipääs toimub isikukoodi alusel ning isik tuvastatakse ID-kaardi või Mobiil-ID abil.
Dokumentide digiarhiivis hoidmine võimaldab kokku hoida ka raha, mis kulub tööjõule, ruumi rentimisele ja keerukate dokumendi- või arhiveerimissüsteemide loomisele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Raamatupidaja esilehele