Me kõik oskame oma toote või teenuse hinda määrata. Ja vajadusel seda uuesti määrata, alandada või tõsta lähtuvalt nõudlusest.
Aga mis oleks, kui laseks kliendil ise otsustada, mida ta on nõus meie toote või teenuse eest maksma?
Altex Marketingi Spindo Klubi küsis sel kevadel eestlastelt e-kirja teel, kuidas me uuringus välja toodud asjade hindadesse suhtume. Ehk - kui suured kauplejad me siis tegelikult oleme.
Saadud 1170 vastusest selgus, et kolmveerand meist soovib võimalust ise toote hinnakujunduses kaasa rääkida. Seejuures mõneti üllatuslikult ei valinud arvestatav osa vastajatest sugugi valikus toodud kõige madalamat hinda.
Pikemalt saad klientidelt raha küsimise kohta lugeda
SIIT. Selleks vajaliku päevapileti saad osta
SIIT.
Seotud lood
HRX on pereettevõtte taustaga rahvusvaheline logistikaettevõte, mis teenindab aastas enam kui 5000 klienti ning toimetab kohale üle 400 000 saadetise kogu Euroopas.