Näiteks tõi Seeder õppelaenude osalise või täieliku kompenseerimise lõpetamise ettepaneku. Peamiselt rahandus- ja sotsiaalministeeriumi kärbetes arvestatud õppelaenude kompenseerimise lõpetamine on vastuolus ka eelarvekärbete seadusaktidega. Sotsiaalministeeriumi all kavandatud 27,25 miljonit krooni, mida taheti kokku hoida tühistades õppelaenu vähendamine poole võrra lapse sünni korral, on eelarvest küll maha võetud, eelnõud selle muutusteteostamiseks pole aga esitatud. Järelikult pole esitatud eelarvemuudatused ning sellega kaasas käiv seaduste pakett omavahel kooskõlas. Kokku ulatuberinevate ministeeriumite haldusalasse jaotatud kärbe õppelaenude kompenseerimise arvelt 64,9 miljoni kroonini.
Seeder teatas rahanduskomisjonile, et riigi poolt ühepoolselt katkestada õppelaenude kompenseerimine on õiguslikult kaheldav, mistõttu õppelaenude kompenseerimise tühistamise arvelt kokkuhoid võib osutuda võimatuks. "Me ei saa viia riigieelarve tulusid ja kulusid tasakaalu viisil, et kirjutame kärpe-eelarvesse virtuaalseid summasid, mida tegelikult maha tõmmata pole võimalik," ütles Seeder oma seisukohta kommenteerides.