• 18.02.09, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Muudatused 2008.a majandusaasta aruandes

Raamatupidamise seaduse 10. juulil 2008 jõustunud redaktsioon tõi endaga kaasa muudatusi, mida tuleb 1. jaanuaril 2008 või hiljem alanud majandusaastate aruannete koostamisel arvesse võtta:
1.
     

Artikkel jätkub pärast reklaami

2.
     
RMPS
Sellest tulenevalt ei ole nimetatud lisa enam aastaaruande osaks. Aastaaruande müügitulu lisas tuleb müügitulu jagada endiselt tegevusalade ja geograafiliste piirkondade lõikes.
Tiitellehe NÄIDIS
             MAJANDUSAASTA ARUANNE
 

Artikkel jätkub pärast reklaami

 
Majandusaasta algus                           1. jaanuar 2008
Majandusaasta lõpp                            31. detsember 2008
 
Äriühingu nimetus                              …. ………..
 
Äriregistri number                              …………….
 

Artikkel jätkub pärast reklaami

Aadress                                             …………….
                                                         ……………. 
Telefon                                                +372 xxx xxxx
Faks                                                    +372 xxx xxxx
E-mail                                                 …………….
Veebilehekülg                                    …………….
Audiitorkontroll (kui on nõutav)          ………………………..
Majandusaasta aruandele lisatud       

Artikkel jätkub pärast reklaami

dokumendid                                       Sõltumatu audiitori järeldusotsus
                                                          Kasumi jaotamise ettepanek                                                         
Müügitulu jaotus vastavalt EMTAKile
                                                         
                                                          Eesti väärtpaberite keskregistris)
 
EMTAKi aruande NÄIDISTäiendatavalt esitatav aruande lisa näeb välja järgmiselt (soovituslik on esitada ka võrdlusandmed):

Artikkel jätkub pärast reklaami

 
 
 
MÜÜGITULU JAOTUS VASTAVALT EMTAKile
 
Ettevõtte müügitulu jagunes aruandeaastal vastavalt EMTAKile alljärgnevalt:
 

Artikkel jätkub pärast reklaami

 
  2008   2007   EEK   EEK     Tegevusala 1, kood   Tegevusala 2, kood   Tegevusala 3, kood   Tegevusala 4, kood   Tegevusala 5, kood   Tegevusala 6, kood   Tegevusala 7, kood   Tegevusala 8, kood   Tegevusala 9, kood   Tegevusala 10, kood            Kokku    
Autor: Anne Mobel

Artikkel jätkub pärast reklaami

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tagasi Raamatupidaja esilehele