6. jaanuar 2009
Jaga lugu:

Kontorigümnastika 6 - küljed ja kael

Arigato Spordiklubi fitness- ja personaaltreener Katrin Pärt annab nõu külgede ja kaela harjutuseks kontoris.

Kaelavenitus - algasend Seisa sirgelt, üks käsi pea peal

Kaelavenitus - lõppasend

Tõmba aeglaselt käega pead külje peale, õla suunas. Hoia asendit! Venitust peaksid tundma kaelalihastes

Küljevenitus - algasend

Seisa sirgelt, käed külgedel

Küljevenitus - lõppasend

Kalluta ülakeha küljele. Hoia asendit! Venitust peaksid tundma küljelihastes

Autor: Katrin Pärt

Jaga lugu:
RAAMATUPIDAJA UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad raamatupidaja uudised igal nädalal enda postkasti.

Raamatupidaja.ee toetajad:

Enimloetud
Marianne Lõhmus
Marianne Lõhmusraamatupidaja.ee ärijuhtTel: 6670405Marianne@raamatupidaja.ee
Cätlin Puhkan
Cätlin Puhkanraamatupidaja.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700catlin.puhkan@aripaev.ee