Vaevalt õnnestub leida inimest, kes ei otsiks vastuseid järgmistele küsimustele:Kuidas parandada oma enesetunnet?Kuidas aeglustada vananemist?Kuidas suurendada elujõudu?Kuidas hoida kontrolli all oma kehakaalu ja füüsilist vormi?Kuidas saada õnnelikuks?Kuidas saavutada stabiilne heaolu ja õitsev elujärg?Kuidas armastada elu ja mida teha selleks, et elu armastaks Teid?
Lahenduse otsimine on sama loomulik nagu elu ise. Ja vastus nendele küsimustele saab olla ainult üks - wellness!
Wellness sõnasõnaline tõlge tähendab "suurepärane enesetunne" , õnne ja täisväärtusliku elu tunne. Kuid laiemas tähenduses on wellness tervislik eluviis, keha, mõistuse ja hinge tervis. See on olukordadesse, ümbritsevatesse inimestesse ja iseendasse suhtumise filosoofia, see on harmoonia ja enesekindlus.Wellness on tee täiuslikkusele isiksuse loomuliku arengu läbi, oma potentsiaali realiseerimine. Ja kõige aluseks sellel teel on inimese füüsiline tervis. Wellness on oma tervise eest hoolitsemine, õige toitumine, füüsiline aktiivsus – kõik see, mis soodustab tervislike eluviiside harrastamist.
Koos kosmetoloogia, plastilise kirurgia, fitness-keskuste ja spordiklubidega moodustab suure osa wellnessi teenustesfäärist õige toitumise tööstus, see on tervete inimeste jaoks tootmine ja nende varustamine toiduainetega, mis aitavad neil säilitada tervise ja muuta nad veelgi veetlevamaks, aeglustada vananemist ja ennetada haiguseid.
Nende hulka kuuluvad nii naturaalsed toidulisandid, vitamiinid, kui ka kosmeetikatooted – välispidine toitumine. Viimase 20. aasta jooksul on wellness toodete hulk oluliselt mitmekesistunud ja nende sortiment suureneb iga aastaga.
Kaasaegsed tendentsid
Kui rääkida wellnessist kui raviviisist tervikuna, siis võib öelda, et see termin tähendab tasakaalu, keha ja hinge harmooniat. Ühiskondliku arvamuse uurijad täheldavad kaasaegses ühiskonnas väärtuste kardinaalset ümberhindamist. Inimesed hoolitseva üha rohkem tervise ja hea enesetunde eest. Nii on euroopa spetsialistide kinnitusel viimastel aastatel paljudes riikides tervise küsimus tõusnud esikohale, edestades selliseid varem aktuaalseid teemasid nagu «turvalisus, stabiilsus» ja «ökoloogia». Näiteks Saksamaal läbiviidud küsitluse tulemused näitasid, et 95% küsitletutest on huvitatud esmajoones oma enesetundest. Tähtsaks näitajaks wellnessi üha suuremal populaarsusel on fakt, et 47% küsitletutest on vähemalt ühel korral proovinud massaaži tervendavat jõudu ning 32% suhtus suure poolehoiuga sauna ja mudavannidesse. Muuseas, wellnessi protseduurid muutuvad üha populaarsemaks mitte ainult Euroopas, vaid ka USA-s, Kanadas ja Jaapanis. Seda tendentsi jälgivad ja kinnitavad tervise- ja kuurordiäri esindajad. Nende kinnitusel kasutab neid protseduure (peamiselt massaaži) umbes 70% puhkajatest.
Millised on peamised wellnessi arengusuunad?
Seotud lood
Viimaste aastate majandusolukord on olnud keeruline ja muutusterohke. Laomajandustehnikaga tegeleva Agrovaru AS jaoks on hetkel suurimaks väljakutseks käibe hoidmine samal tasemel ning kulude vähendamine müügi- ja tööprotsesside efektiivistamise kaudu. "Kuna klientide nõudlus on vähenenud, peame tegema rohkem tööd, et leida üles need vähesed kliendid," selgitab tegevjuht Jarno Mänd.
Enimloetud
2
Kui paljud Eesti raamatupidajad on kandnud töötaja palga Wise'i, Revoluti, Paysera vm välismaa panga kontole?
4
Maksuametil on õigus hinnata maksuvabastuse kasutamist ka aastaid hiljem.
5
Mängu viimane päev on 20.10
Viimased uudised
Mängu viimane päev on 20.10
Meil on võimalik muuta kas olukorda või oma suhtumist!
Hetkel kuum
Kui paljud Eesti raamatupidajad on kandnud töötaja palga Wise'i, Revoluti, Paysera vm välismaa panga kontole?
Tagasi Raamatupidaja esilehele