• 13.05.08, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Võlgniku õnnetus on inkassofirma õnn

Raskustesse sattunud ettevõtjad rõõmustavad inkassofirmasid, kes usuvad, et võlanõudmiste kõrghooaeg on alles ees.
Kui möödunud nädalal koristas ligi 50 000 vabatahtlikku üle riigi pea 10 000 tonni prügi, siis piltlikult öeldes teevad inkassofirmad seda sama. Kuid määrdunud mähkmete asemel tuleb kätte saada miljonitesse kroonidesse ulatuvad võlad, mis tõotavad võlanõudjatele endile kopsakat tasu.
Mentor Inkasso juht Kalle Kadarik kasumist eriti rääkida ei soovi, hoopis meelsamini räägib ta suurest tööhulgast. "No ikka on tööd," sõnab ta. "Arvestades inimeste praegusi makseharjumusi, on hullem ilmselt veel ees," märgib Kadarik, kelle sõnul on mingil määral suurenenud uute klientide hulk ning juba märgatavamalt püsiklientide nõuded. "Kinnisvaraarendajate võlglased, ehitajate võlglased, ehitusmaterjalide võlglased," loetleb Kadarik.
Tasu jääbki saladuseks
Loe edasi: Võlgniku õnnetus on inkassofirma õnn

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 15:14
Kuidas tagada, et ülekanne jõuaks kohale mõne sekundiga?
Tänu tehnoloogia ja panganduse kiirele arengule on eestlased harjunud sellega, et nende maksed jõuavad ühest pangast teise vaid mõne sekundiga. Ligikaudu 90% kõigist maksetest Eestis toimuvad välkmaksetena. Ent aeg-ajalt võib juhtuda, et peame ootama tunde või isegi päevi, enne kui makse liigub soovitud suunas. Selliste olukordade vältimiseks saab maksja ise palju ära teha, kirjutab Coop Pangaärikliendi igapäevapanganduse juht Erje Mettas.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Raamatupidaja esilehele