Majandusaasta aruande võib esitada elektrooniliselt, registriosakonnas kohapeal või saata tavapostiga. Alates käesolevast aastast on aruande esitamisel väikeseid muudatusi. Kui aruanne esitatakse registriosakonnas kohapeal, peab kantselei sekretär andma vastu aruande esitamist tõendava dokumendi. Selle dokumendiga saab hiljem vajadusel tõendada, millal aruanne on registrit pidavale kohtule esitatud. Kõik Harju Maakohtu registripiirkonda kuuluvad ettevõtjad peaksid aga teadma, et käesolevast aastast ei saa enam oma aruannet jätta registriosakonnas aruannete kogumiseks ettenähtud postkasti, aruanne tuleb registriosakonda tuues anda vastuvõtusekretärile.
Et vältida aruande esitamise viimastel päevadel registriosakonnas järjekorras seismist, soovitame oma majandusaasta aruande esitada Interneti teel aadressi https://ekanded.eer.ee/ kaudu. Elektrooniliselt saab aruannet esitada kas end läbi Internetipanga autentides või siis digitaalallkirjastatult. Aruande elektroonilise esitamise boonuseks on see, et aruande edastamiseks on vaja vaid ühe juhatuse liikme, täisosaniku, likvideerija või pankrotihalduri elektroonilist kinnitust. Kui aruanne on auditeeritud, lisab aruandele oma elektroonilise kinnituse ka audiitor. Täpseid juhiseid ja infot majandusaasta aruande elektroonilise esitamise kohta leiab aadressilt https://ekanded.eer.ee/.
Need, kes aruannet õigeaegselt ei esita, peavad arvestama sellega, et registrit pidaval kohtul on õigus trahvida aruande õigeaegse esitamata jätmise eest ilma hoiatamata. Trahvida võib nii ettevõtet kui kõiki juhatuse liikmeid.