• 15.02.07, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Turundus

Õpik mõtestab lahti turunduse olemuse ning selgitab selle ülesandeid ja tundmaõppimise vajalikkust tänases maailmas. Turundustegevuse eesmärk on rahulolev klient. Niisiis ongi vaatluse all kliendikeskne turundus ja turunduskeskkond, tarbijate ostukäitumine ja turu segmentimine. Oluline tähendus on ka hinna- ja turustusotsustel, turunduskommunikatsioonil ja turundusuuringutel. Õpiku autor, Eesti Hotelli- ja Turismimajanduse Erakooli direktor Sirje Rekkor on oma ala hinnatumaid asjatundjaid. Riiklik Eksami- ja Kvalifikatsioonikeskus soovitab õpikut kasutada majutamise ja toitlustamise erialade väljaõppes.
Püsikliendi hind 179.60 krooni 189 krooni
Tavahind
Telli raamat Apollo veebikeskkonnast
Ilmumisaasta 2006
Kirjastus Ilo KirjastusFormaat PKLehekülgi 176Mõõtmed 160x240

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 15:14
Kuidas tagada, et ülekanne jõuaks kohale mõne sekundiga?
Tänu tehnoloogia ja panganduse kiirele arengule on eestlased harjunud sellega, et nende maksed jõuavad ühest pangast teise vaid mõne sekundiga. Ligikaudu 90% kõigist maksetest Eestis toimuvad välkmaksetena. Ent aeg-ajalt võib juhtuda, et peame ootama tunde või isegi päevi, enne kui makse liigub soovitud suunas. Selliste olukordade vältimiseks saab maksja ise palju ära teha, kirjutab Coop Pangaärikliendi igapäevapanganduse juht Erje Mettas.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Raamatupidaja esilehele