• 14.02.07, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kirsiõieturundus

Turunduses on mind kõige rohkem hämmastanud asjaolu, et majanduse nähtavalt ratsionaalne maailm rajaneb sageli täiesti ebaratsionaalsel reeglistikul. See ebamäärane tungide rägastik ongi turunduse lahinguväljaks. Varem oli majanduses esmatähtis kaup ise. See oli ratsionaalne ja mingi kindla sihiga loodud teenus või objekt. Kuid juba Alvin Toffler väljendas veendumust, et tänapäeval kipuvad kaubad mingi kummalise seaduspära alusel järjest enam psühhologiseeruma. Masstoodang annab teed individuaalsusele. Oluliseks muutub toote lisaväärtus. Varem pidi toode olema kvaliteetne. Praegu peab toode olema kvaliteetne ja piisavalt "psühhologiseeritud". Erinevalt paljudest, kes arvavad, et kaubad kaugendavad inimesi elu põhiväärtustest, usun ma, et tooted ja tarbimine viivad tegelikult inimesi tõele lähemale. Miks, seda ma püüangi järgnevatel lehekülgedel veidi lahti seletada. Valdur Mikita
Püsikliendi hind 37.00 krooni 39 krooni
Tavahind
Telli raamat Apollo veebikeskkonnast

Artikkel jätkub pärast reklaami

Ilmumisaasta 2004
Kirjastus FontesSari Juhtimiskonverentsi raamatukoguFormaat KKLehekülgi 68Mõõtmed 135x205
Autor: Valdur Mikita

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Raamatupidaja esilehele