Autor: Kristiina Nurmsalu, Excellent Business Solutions Eesti AS, kasutajatoe vanemkonsultant • 31. august 2021

5 nõuannet Standard Booksi kasutajatele

Excellenti meeskond läheb hoogsalt sügisele vastu ning toome taas teieni viis nippi, mis aitavad Standard Booksi äritarkvara tõhusamalt kasutada. Täiendavate küsimuste korral julgustame pöörduma ikka meie kasutajatoe poole.

Excellent Business Solutions Eesti AS kasutajatoe vanemkonsultant Kristiina Nurmsalu

1. Aruandes pole näha piisavalt andmeid. Kas saab ise teha sellist aruannet, kus oleks rohkem andmeid?

Aruandegeneraator võimaldab kasutajal luua uusi aruandeid. Nii on võimalik oma vajaduste kohaselt kasutada kõiki Booksi andmebaasi sisestatud andmeid. Aruandegeneraator võimaldab luua aruandeid, mis on sarnase keerukusega nagu standardaruanded, kuid võivad sisaldada just konkreetsele kasutajale sobivat infot ja väljundit. Aruandegeneraatoriga ei pea ilmtingimata tegema täiesti uut aruannet, vaid sellega saab täiendada ka olemasolevat aruannet.

2. Kas ma saan ettevõtteid ise lisada ja vajaduse korral kustutada?

Kliendil on võimalik ise lisada ettevõtteid. Selleks on kodulehel üleval juhend, mida tuleb täpselt sammhaaval järgida.

Ettevõtete tühjendamist ja kustutamist teeb konsultant. Tühjendamise korral tehakse tühjaks ettevõtte koht, kuhu hiljem on võimalik ettevõte lisada. See teenus on tasuta, kuid vaja on kokku leppida aeg. Kustutamine on tasuline teenus, kuna selle käigus kustutatakse ära ka ettevõtte koht.

3. Uus kasutaja tahab teha postkasti, et oleks võimalik kasutada lühiteid, aga postkasti ei ole võimalik luua. Mida sel juhul teha?

Ilmselt on eelmisel kasutajal postkast tehtud ja kui ta programmi enam ei kasuta, tuleks ka tema postkast kustutada.

Enne postkasti kustutamist tuleb veenduda, et postkast on tühi ehk seal sees ei ole e-kirju. Postkasti tühjendamiseks käivita hooldus moodulis „E-mail ja kaustad” -> Funktsioonid -> Hooldused -> Tühjenda postkast. Vali Ctrl + Enteri abil nimekirjast isiku nimi, kelle postkasti soovid tühjendada, ja vajuta „Käivita”.

Kui postkast on tühjendatud, siis saad postkasti kustutada moodulis „E-mail ja kaustad” -> Seadistused -> Postkastid. Ava isiku postkasti kaart ekraanil ja vali menüüst „Kustuta”.

4. Põhiaknas on ikooni „Tööülesanded” peal punane number ja see häirib. Kuidas sellest lahti saab?

Ikooni „Tööülesanded” peal kuvatakse numbriliselt, mitu tegevust nimekirja on lisatud. Vajuta ikoonile, et vaadata, kas tegevused on aktuaalsed. Kui sa ei soovi tegevusi näha selles aknas, siis:

• ava moodulis „Üldine” register „Tegevused”;

• leia tegevus, mida tööülesannetes nägid, ja ava see tegevus ekraanil;

• märgi tegevuse kaardil linnuke „Tehtud” või vali kaardi menüüst „Kustuta”.

5. Tahaksin kodus tööd teha. Kas ma saan klientprogrammi paigaldada ka teise arvutisse?

Jah, saab. Klientprogrammi on võimalik paigaldada täpselt nii paljudesse erinevatesse arvutitesse, kui selleks vajadus on. Selleks küsi aadressilt [email protected] klientprogrammi link ja see saadetakse koos paigaldamise juhendiga.

Kui klientprogramm on eri arvutites, tuleb jälgida, et kui ühes arvutis programmiga töö lõpetatakse, tuleks Standard Booksi programmist välja logida, et kasutaja ei jääks „üles”. Programmi kasutamisel loetakse samaaegsete kasutajate arvu ning kui kohad on täis, ei ole võimalik programmi siseneda.

Klienditeenindus: [email protected] ja tel 669 1111.

Jaga lugu
Raamatupidaja.ee toetajad:
Mare TimianRaamatupidaja.ee juhtTel: 6670405
Külli ReinoRaamatupidaja.ee toimetajaTel: 6670405
Cätlin PuhkanRaamatupidaja.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700