• Klient omab pidevat ülevaadet väljasaadetavast postist.
Teenuse kasutaja Mari Sauga, ETK Finants AS teenindusjuht: „Kirjakeskuse kasutamine loob võimaluse kliendile täpselt öelda, millal ning mis aadressile tema kliendikaart välja on saadetud. Aega säästev ja kulusid kokku hoidev lahendus on saata tähitud kirjade asemel ID- kaardi kasutajatele reaalajas jälgitavaid e-tähtkirju.“ http://www.youtube.com/watch?v=uyCkSdD4vzg
• Hoiad kokku aega. Enam ei pea klient vaeva nägema ja paberkirju voltima, ümbrikustama ja margistama, samuti ei pea aega kulutama postkontori külastuseks.
Kirjakeskust kasutav Reini Rätsep, Tallinna Ülikooli kantselei spetsialist: „Nüüd saame ühe nupuvajutusega kirjad teele saata ning nende staatust jälgida. Tänu sellele saame rohkem pühenduda oma põhitegevusele, nii et olen valmis soovitama Kirjakeskuse kasutamist kõigile.“
• Kasutamine on lihtne. Kirjakeskuse kasutuselevõtmine ei nõua erioskusi, investeeringuid ega lisaprogramme. Piisab ligipääsust arvutile või nutitelefonile ja internetile.
Teenuse kasutaja Karin Plakk, Emajõe Veevärk pearaamatupidaja: „Enam ei pakita iga kuu alguses meie kontoris arveid ümbrikutesse, vaid need saadetakse ühtse failina teele. Koostöös Eesti Postiga on nüüd meil asjaajamine mugavam ja lihtsam, kliendil info käes kiiremini.“
• Kirjakeskus kasutamine on sama turvaline, kui internetipangas toimetamine. Klient võib kindel olla, et võõras silm kirjade sisu ei näe, kuna kogu protsessi käigus tegelevad nendega masinad.
Kirjakeskuse kasutaja Jane Rumjantseva, Tartu kohtutäitur: „Kirjakeskuse eeliseks on kirjade kiire ja turvaline kohaletoimetamine, mistõttu kiireneb kogu infoliikumine. Oluline on see, et e-tähtkirja saatmisel on täpselt näha vastuvõtja isik, isikut on võimalik ära siduda saadetud kirja sisuga ning võimalik on jõuda ka inimesteni, keda nende postiaadressilt kätte ei saa. Minu kogemus näitab, et e-tähtkirja kättesaamist kinnitav staatus on juriidiliselt samaväärne pabertähtkirjaga.“