Autor: Anti Saluneem • 19. november 2018
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kuidas firmakingitused suurendavad teie brändi väärtust?

Igasuguse äritegevuse peamine eesmärk on jätkusuutlik kasumi teenimine ning läbimõeldud turundustegevuse rolli selle juures on raske üle tähtsustada.
Firmakingid kui bränd nähtavuse suurendajad
Foto: Logotrade Firmakingitused

Viimasel ajal on järjest rohkem saanud trendiks kasutada reklaamtooteid oma brändi loomiseks ja tugevdamiseks. Firmakingitused on osa positiivsest turundusest eesmärgiga mõjutada kliente meeldejääval viisil.

Kingitused inspireerivad selliseid tundeid nagu lootus ja enesekindlus ning neil on vägi põhjustada ja luua muutusi nii isiklikul kui ka ühiskondlikul tasandil, ühtlasi kasvatades brändilojaalsust mis iganes ärivaldkonnas. Turundajana peaksite kindlasti tõsiselt kaaluma firmakingitusi kui üht turundusmeetodit. Arusaadavalt tekib aga küsimus, et kuidas täpselt firmakingitused brändi väärtuse suurendamisele siis kaasa aitavad.

On mitmeid võtmetegureid ja põhjusi, mis tõestavad, et ärikingitused on suurepärane investeering ehitamaks ja tugevdamaks teie brändi potentsiaali.

1. Firmakingitused loovad häid suhteid

Firmakingitusi on tegelikult nimetatud üheks kõige mõjusamatest vahenditest, promomaks uut või juba olemasolevat ettevõtet. Need aitavad ülessoojendada vanu ja luua uusi partnerlussuhteid ettevõtte ja klientide vahel.

Iga firma peamine eesmärk on teenindada rohkem kliente ja püüda märkimisväärselt laiendada oma turgu läbi erinevate reklaamimeetodite ja vahendite. Võib kindlalt väita, et õige turundusstrateegia aitab oluliselt paremini ja täpsemalt tabada auditooriumit, luues tingimused suust suhu turunduse ehk soovitusturunduse levikuks ning toob kaasa oma töötajate ja samuti uute klientide tunnustuse.

2. Aitavad kaasa ettevõtte kasvule

Firmakingituste kasutamine ettevõtte äriedu suurendamise eesmärgil on tänapäeval üks edukamaid strateegiaid. Viimastel aastatel on mõistetud, et kingituste tegemise kunst on suurepärane vahend, mis aitab kaasa firma arengule ja kasvule. Firmakingitused soodustavad pikaajaliste suhete tekkimist klientide ja ettevõtte töötajate vahel, ning nende klientide soovitused mõjutavad omakorda potentsiaalseid tulevasi kliente.

3. Asjakohased firmakingitused suurendavad bränditeadlikkust

Ärikingituste skaala ei piirdu ainult mõne loetud esemega. Kingituste turg on väga lai. Leidub hulgaliselt reklaamkingituste vahendajaid, kes pakuvad parimaid logoga tooteid, mis vastavad ettevõtete ootustele, olles samal ajal ka rahakotisõbralikud. Parim valik on aga selline kingitus, mis on unikaalne, kuid samas ka vajalik. Firmad otsustavad sageli jagada just bränditud kingitusi, trükkides oma logo ja nime kingitavale esemele, näiteks helkurile, nutikorgile või stressipallile, mis iseenesest ongi juba ettevõtte promomine ja toob kaasa brändi väärtuse kasvu. Et jääda pinnale ning edestada oma konkurente, soovitatakse tihti teha kingitusi oma kaastöötajatele, klientidele, aktsionäridele, meeskonnale, äripartneritele ja loomulikult ka klientidele. See toob kaasa suurema lojaalsuse, samuti tõuseb ka brändi väärtus inimeste silmis.

4. Firmakingitused loovad usaldust

Reklaamkingitused on parim viis luua ja hallata suurepäraseid ning vastastikku kasulikke suhteid klientidega. Kvaliteetne firmakingitus aitab kaasa brändi usaldusväärsuse kasvule, mis omakorda suurendab ka klientide usaldust. Olgu siis kliendid või oma töötajad, kõigile meeldib saada kingitusi, vastavalt oma vajadustele ning eelistustele. On väga meeldiv pakkuda kvaliteetseid ning eksklusiivseid ärikingitusi, mis rõõmustavad inimesi, tekitades sideme kingi teinud ettevõttega. Nii kasvab usaldus, mis omakorda toob kaasa hea tagasiside ning paneb ettevõttesse positiivselt suhtuma.

5. Firmakingitused peibutavad uusi kliente

Meened on üks parimaid meetodeid, millega avaldada muljet uutele klientidele ning samas ka neid enda külge siduda. Neid on nimetatud suurepäraseks investeeringuks, et kaasa aidata kordusostude sooritamisele ja uute klientide kaasahaarmisele, mille kaudu suureneb ka kasum. Kuid et seda saavutada peab kingitus olema nii vajalik kui ka käepärane – näiteks vihmavari, nutitelefoni tarvik või logoga akupank. See aitab klientidel hoida teie firmat meeles alati kui nad kingitust märkavad.

6. Parandavad brändi imidžit

Firmakingitused on väga leidlik moodus aitamaks teil parandada oma brändi märgatavust, luues seeläbi positiivset brändi imidžit. Suurem osa ettevõtteid kasutab enamasti oma väljakujunenud turundus- ja reklaamikanaleid, kuid lisades firmakingitused oma turundusportfelli, laiendate te tunduvalt oma (turundus)areaali ning koos sellega suurendate ka oma brändi tuntust.

7. Suurendavad kasumit

Kui nii kliendid kui ka ettevõtte töötajad on rõõmsad, suureneb ka rahulolu. Näiteks motiveerib hoolikalt valitud firmapoolne jõulukink töötama ja õigel hetkel üle antud tänumeene kasutama uuesti teie teenuseid. Kui kliendid naudivad teiega suhtlemist, olles rahul nii teie toodete kui teenuste kvaliteediga, siis on päris kindel, et nad aitavad teie ettevõttel suurendada müüki ning seeläbi kasvatada kasumit.

8. Mõjutavad kliente soodsalt

Firmakingid toimivad kui vahend mõju avaldamiseks teie olemasolevatele klientidele ja samuti aitavad tõmmata selliste potentsiaalsete klientide tähelepanu, kellel on konkreetsete toodete vastu huvi. Nende abil saate te lihtsal viisil rajada ning kindlustada pikaajalisi suhteid nii uute kui vanade klientidega, ühtlasi suurendades oma brändi nähtavust ja kasvatades kasumit.

Kokkuvõte

Brändi väärtuse kasvatamine on üsna töömahukas ettevõtmine. See nõuab palju eeltööd, uuringuid – millised on klientide huvid ja ootused. See eeldab ka erinevate sihtrühmade ootustele ja vajadustele tähelepanu pööramist – pensionieas vanaema ja teismelise lapselapse soovid erinevad suuresti, samuti leiab erinevusi eestikeelsete ja venekeelsete inimeste kingieelistustes. Kui ühe jaoks on arvestatav kingitus ka võtmehoidja või joogipudel, siis teine tunneb rahulolu vaid korraliku reisikohvri või nutilisadega arvutikoti omandamisest.

Tugeva ja positiivse brändi väärtuse loomise eelduseks on oma klientide vajaduste täielik mõistmine. Logoga kingitused on selleks üks parimaid ja toimivamaid viise. Need aitavad luua positiivset seost oma klientidega, tõhustavad teadmisi teie ettevõtte kohta nii olemasolevate kui võimalike uute klientide seas, aidates sellega kaasa brändi tuntuse kasvule.

Parandades ettevõtte kuvandit aitavad logoga meened kaasa ettevõtte kasvule ja suurendavad kasumit. Ärikingitused, mis on unikaalsed, ning ühtlasi ka vajalikud ja praktilised esemed jäävad kasutusse ja meenutavad klientidele kingi teinud ettevõtet alati, kui silma alla satuvad.

Kokkuvõtteks võib julgelt väita, et kingitused on suurepärane vahend brändi nähtavuse parandamiseks, mis omakorda suurendab kordusostude tõenäosust.

Loe veel kingituste tegemise positiivsest mõjust müügitulemusele artiklitest „Miks on firmakingitustel müügilehtris oluline koht“, „Tulevased targad firmakingitused on IoT-tooted“, „Miks iga ettevõtja peaks rohkem kasutama ärikingitusi?“, „Lähitulevikus pakub parimaid reklaamtooteid tehisintellekt“ , „ 8 parimat reklaamtoodet klientidega sideme loomiseks“ või vene keeles „Почему стоит чаще дарить бизнес-подарки?

Häid ideid kingituste valimise kohta saab veel sellistest lugudest:

„Kuidas valida reklaamkingitus, mida palju kasutatakse ja märgatakse“

„Nipp, mis aitab reklaamkingituste tellimisel säästa aega ja raha“

„Miks on igal ettevõttel vaja töötajate kingituste programm?“

„Kuidas mõõta reklaamkingituste tasuvust?“

Liitu Raamatupidaja uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Raamatupidaja uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Mare TimianRaamatupidaja.ee juhtTel: 6670405
Külli ReinoRaamatupidaja.ee toimetajaTel: 6670405
Cätlin PuhkanRaamatupidaja.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700