Sponsorlus ei ole ühegi ettevõtja tegevusala, seetõttu loetakse sponsorlust ettevõtlusega mitteseotud väljaminekuks ning need kulud maksustatakse tulumaksuga.

- Sisekaitseakadeemia finantskolledži maksuarvestuse õppejõud Maret Güldenkoh
- Foto: Raul Mee
Eesti Keele Instituudi seletava sõnaraamatu kohaselt on sponsorlus kellegi või millegi rahaline toetamine ehk sponsoriks olek. Näiteks saab spondeerida üritust, projekti, sportlast. Sponsor ehk toetaja saab olla otseselt või kaudselt, nii rahaliselt kui ka materiaalse varaga finantseerides. Mõnikord võib sponsorluseks pidada soodustuse andmist või soodushinnaga kaupade ja teenuste vahendamist.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti ettevõtlusmaastik on viimastel aastatel aina pingelisem: maksutõusud, inflatsioon ja õiguskeskkonna karmistumine nõuavad ettevõtjatelt üha suuremat valvsust. Raamatupidamisbüroo juht Enno Lepvalts rõhutab, et iga otsus – olgu see tehing või koostöö – peab tuginema teadlikule kontrollile, sest vigade eest maksab ettevõtja oma rahaga. Ja mõnikord ka maine või vabadusega.