Autor: Mare Timian, raamatupidaja.ee juht • 21. september 2021
Ainult tellijatele
Kliendikeskne toimimisviis loob rahulolu
Sõnal „kliendikesksus” on palju tähendusi ja tõlgendusi, mis annab märku inimeste erinevast suhtumisest. Üldiselt seostub kliendikesksus sellega, mida klient kogeb suheldes ettevõttega vahetult või kaudselt. Oluline on see, kui rahule klient saadud kogemusega jääb.
Raamatupidaja.ee ärijuht Mare Timian
Kliendikesksuse konsultant ja koolitaja, Kliendikesksuse arendus OÜ juht Katri Rohesalu selgitab alljärgnevas intervjuus lähemalt, mis on kliendikesksus ja kellele see vajalik on.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Raamatupidaja iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline teema valdkonnas ei jääks märkamata.