Ainult tellijatele
Autor: Mare Timian, raamatupidaja.ee juht • 21. september 2021
Ainult tellijatele

Kliendikeskne toimimisviis loob rahulolu

Sõnal „kliendikesksus” on palju tähendusi ja tõlgendusi, mis annab märku inimeste erinevast suhtumisest. Üldiselt seostub kliendikesksus sellega, mida klient kogeb suheldes ettevõttega vahetult või kaudselt. Oluline on see, kui rahule klient saadud kogemusega jääb.

Raamatupidaja.ee ärijuht Mare Timian

Kliendikesksuse konsultant ja koolitaja, Kliendikesksuse arendus OÜ juht Katri Rohesalu selgitab alljärgnevas intervjuus lähemalt, mis on kliendikesksus ja kellele see vajalik on.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Raamatupidaja.ee toetajad:
Mare TimianRaamatupidaja.ee juhtTel: 6670405
Külli ReinoRaamatupidaja.ee toimetajaTel: 6670405
Cätlin PuhkanRaamatupidaja.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700