Petturid on viimasel ajal hakanud aktiivselt inimestele helistama. Petturite õnnetuseks valisid nad ohvriks Luminori tehnoloogiajuhi Ilja Sovetovi, teeseldes, et helistavad tema panga pettuste tõkestamise üksusest. Jagame tema kogemust hea elulise näitena, et selgitada, kuidas sellised pettuskatseid ära tunda.
Autor: Pixabay
Ilja Sovetovi kogemus algas kõnega kohalikult numbrilt. Naishääl teatas, et helistab teise panga pettuste tõkestamise osakonnast. „Ta küsis mult, kas ma proovisin just 300-eurost makset teha. Ta teadis mu nime. Taustal oli kuulda kõnekeskuse hääli,“ meenutas Sovetov. „Ta ütles, et neile laekunud maksekorralduse summa oli minu kontojäägist suurem ning nad olid sellepärast mures ja blokeerisid selle.“
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Raamatupidaja iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline teema valdkonnas ei jääks märkamata.