FMJ raamatupidamisbüoo juht Kaie Moisa: „Koroonaaeg ei ole koht, kus meie valdkonnas äri teha. Rasketel hetkedel on raamatupidaja kliendiga kindlalt ühes paadis.“ Missugune koroonakriis raamatupidamisbüroo silmade läbi ning mida hindasid ja vajasid kliendid?
Kevadine eriolukord pani proovile kõiki, igaüks meist oli ootamatult mugavustsoonist väljas – kellel oli lihtsalt vaja harjuda kodukontoris töötamisega ja tunti puudust kohvinurga juttudest, kellel olid n-ö pärisprobleemid – rahavoog peatus hetkega, tuli teha otsuseid, et kaotus oleks võimalikult väike. Samas tuli otsustada pimesi… On lihtne tõde, et õigel ajal piduri tõmbamine päästab hullemast, aga selle „õige aja“ äratundmine ongi miljoni dollari küsimus.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Väiksemas ettevõttes võib uue tarkvara juurutamine võtta kolm-neli kuud, suurettevõtetes ka paar aastat, rääkis Itera müügi- ja turundusjuht Marek Maido. Muudatuste juhtimine on erakordselt oluline, et vahetus õnnestuks.