Autor: Raamatupidaja.ee • 16. jaanuar 2021

Viis põhjust, miks tänu ja kiitus võiksid olla igas ettevõttes kõrgelt hinnatud

Kui sageli me mõtleme, et üks või teine kolleeg teeb head tööd või midagi muud väga hästi, aga mitte kunagi seda välja ei ütle? „Ta ju teab isegi, et ta teeb seda hästi,” kuuleme endale ütlemas. Jah, võimalik, et ta teab ise neid asju, milles ta tugev on. Samas inimene ennast kõrvalt ei näe ja kõike ei saa ka ise tähele panna. Samuti on eriliselt hea tunne, kui keegi teine ka märkab meie pingutusi ja meile selle eest oma lihtsa „Tänan sind” ütleb.
Foto: Pexels, RF._.studio

Mõned aastat tagasi viisime ühes organisatsioonis läbi töötajate tagasiside uuringu, millest tuli esile selgelt see, et inimesed ootavad rohkem tagasisidet ja tänu. Isegi kui juttu on nende tavapärastest tööülesannetest.

Liitu Raamatupidaja uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Raamatupidaja uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Mare TimianRaamatupidaja.ee juhtTel: 6670405
Külli ReinoRaamatupidaja.ee toimetajaTel: 6670405
Cätlin PuhkanRaamatupidaja.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700