MS Dynamics 365 Business Cental on võimas töövahend, selleks et:
• Automatiseerida protsessid
• Tagada andmete täpsus ja kvaliteet
• Juhtida tõhusalt töövoogusid
• Jälgida kulusid ja planeerida ressursse
• Kiirendada infovahetust erinevate osapoolte vahel, vältida topelt-tööd
• Koostada aruandeid, omada infot ettevõtte olulistest näitajatest
• Jne…
Business Central on kasutusel üle maailma ja see on saadaval enamikus keeltes, sh. eesti keeles.
Eesti eripäradega arvestamiseks on siinsed Microsofti partnerid ühiselt loonud sellele Eesti lokalisatsiooni, mis võtab arvesse kohalikke erisusi, nagu käibemaksu reeglid, aruandluse nõudeid jms.
Selle keskmes on finantsarvestus ja see katab praktiliselt kõik ettevõtte tegevusvaldkonnad:
- tootmine
- ost-müük
- kliendihaldus
- ladu
- tarneahel
- hooldus
Lisaks on Business Centralis laialdased ärianalüüsi võimalused.
Neid vahendeid kasutades saavad teie spetsialistid oma aja ja tähelepanu suunata administreerimiselt oma kliendi vajaduste tundmisele ning paremate lahenduste pakkumisele.
1) Ühest küljest on see valmis tarkvara, mille saab standardkujul kasutusele võtta vaid põhiliste seadistuste tegemise järel,
2) samas võimaldab see teha väga spetsiifilisi arendusi ja kohandusi, mis lähevad standardist kaugele edasi ja arvestavad just konkreetse ettevõtte vajadusi.
Business Central on baas teie “rätsepaülikonna” tegemiseks, kui see on vajalik.
Lisaks ettevõtte eripäradele kujundatakse programmis ka eri kasutajate või kasutajagruppide protsessid, õigused ja töövood.
Et kasutajate tööd lihtsustada ja automatiseerida, võimaldab Business Central väga lihtsat liidestamise võimalust teiste tarkvaradega. Tüüpilised liidestused on näiteks e-arvetega ja erinevate valdkonnaspetsiifiliste programmidega, nagu tootmise või logistika jälgimine, erinevate sisendandmete kogumine jne. Microsofti tootepere liikmena on Business Central sujuvalt ühendatav Office toodetega (Word, Excel, Outlook) ning ärianalüüsi vahenditega ehk Power BI-ga.
Business Centralit saate kasutada:
• Personaalarvutis, tahvelarvutis ja mobiilis
• Oma serverites või pilvelahendusena
• Kitsamate või laiemate funktsionaalsete võimalustega
Business Central annab kindla raamistiku ettevõtte jätkuvaks kasvuks ja arenguks, sest on valmis arenema ja muutuma koos ettevõttega.
Business Centrali kasutuselevõtt koosneb erinevatest etappidest ja selle juures tuleb ettevõtte võtmeisikutel aktiivselt osaleda.
• Diagnostika
• Analüüs
• Disain
• Arendus
• Seadistamine ja testimine
• Kasutajate koolitus
• Tööettevõtte ettevalmistus
• Go-Live
• Tugi ja hooldus
Tüüpiliselt kulub lepingu sõlmimisest kuni oma Business Central-iga töö alustamiseni paar kuud kuni aasta.
Kõigis faasides on tegemist Fujitsu ja kliendi meeskondade koostööga. Väga oluline on hea suhtlus ja tõhus infovahetus – siis saab ka lahendus selline, millega on hea töötada paljude aastate jooksul.
Koos Business Centraliga saate ka toetuse ja partneri, mitte ainult tarkvara.
Miks valida partneriks just Fujitsu tiim?
• Oskame kuulata ja mõista kliendi vajadusi
• Oskame luua selle põhjal häid lahendusi
• Õpime ja areneme ise pidevalt
• Meil on kogenud eksperdid, hea meeskond ja pikaajalised kogemused
Fujitsu on Eestis pakkunud IT ja tarkvara lahendusi ligi kolm kümnendit. Oleme Teid toetamas ka tulevikus!
Loe lähemalt SIIT.
Kontakt:
Fujitsu Estonia AS
Mustamäe tee 16, Tallinn 10617
tel 5552 2453