Autor: Marianne Lõhmus, raamatupidaja.ee juht, Raamatupidamise Praktiku peatoimetaja • 2. oktoober 2019
Ainult tellijatele
Maksu- ja Tolliamet avas uue e-teeninduse
Maksu- ja Tolliameti uue iseteeninduse fookuses on kliendipõhine lähenemine ja lihtsus. Kaugemas perspektiivis on eesmärgiks mugava kasutuskogemuse kaudu suurendada inimeste maksutahet ning parandada maksukäitumist.
Marianne Lõhmus tutvustab MTA uut e-teenindust
Tänavune suvi oli Maksu- ja Tolliametis töine, kuna uus teenindus hõlmab üle 200 IT-rakenduse, mis vajasid kontrollimist ja testimist, enne kui oli võimalik uuele keskkonnale üle minna.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Raamatupidaja iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline teema valdkonnas ei jääks märkamata.