Finantsanalüüs: mineviku tõlgendus annab juhised tulevikuks, I osa
Enamasti vaatame mitu korda päevas peeglisse, et näha, kuidas me välja paistame. Kui sageli me aga ettevõtte juhina tunneme huvi, milline on firma peegelpilt? Mida näeb koostööpartner, konkurent või laenuandja ettevõtte aruandluspildil? Ehk oleks seda infot kasulik teada ka ettevõtte juhil endal? Eriti olukorras, kus väiksemate ettevõtete aruannetes on sõnalist osa jäänud vähemaks ja aru tuleb saada arvude keelest.
Ave Nukka käsitleb finantsanalüüsi metoodikat
Autor: erakogu
Nüüd, kui suuremal osal ettevõtetest on majandusaasta aruanne esitatud, on õige aeg finantsanalüüsi metoodika abil üle vaadata, mida kuvab ettevõtte aruandluspilt. Kui suurettevõttes on finantsinfo analüüsimine enamasti süsteemne, põhjalik ja järjepidev ning seda võetakse aluseks juhtimisotsuste tegemisel, siis väiksemates ettevõtetes finantsanalüüsile harilikult erilist tähelepanu ei pöörata.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Raamatupidaja iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline teema valdkonnas ei jääks märkamata.