• 19.03.18, 09:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuidas end ettevõtjana paremini turundada?

Artiklis on toodud välja aspektid, millele raamatupidamisteenuse pakkuja või väikeettevõtja võiks end turundades mõelda ning kuidas turunduse toel ettevõtte edule kaasa aidata.
BDO Eesti turundusjuht Karin Luiga
  • BDO Eesti turundusjuht Karin Luiga
  • Foto: erakogu
Enamikus (94%) Eesti ettevõtetes on statistikaameti andmetel vähem kui kümme töötajat. See annab selge signaali, et paljude jaoks on see normaalne argipäev, et iga töö jaoks ei ole eraldi tegijat, vaid sama inimese täita on mitu erinevat rolli. Loomulik on, et sellisel juhul ei ole kõigi nende ülesannete jaoks olnud mahti eraldi koolitust saada, igasse vastutusvaldkonda põhjalikult süveneda ja samas ka pidevalt maailmas toimuvat jälgida, et trendidega kursis olla. Alljärgnev on mõeldud just sellisele ettevõtjale ja raamatupidamisbüroo juhile.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.05.25, 09:51
Enno Lepvalts: “Vigade eest vastutab ettevõtja oma rahaga”. Vastutus ja riskid
Eesti ettevõtlusmaastik on viimastel aastatel aina pingelisem: maksutõusud, inflatsioon ja õiguskeskkonna karmistumine nõuavad ettevõtjatelt üha suuremat valvsust. Raamatupidamisbüroo juht Enno Lepvalts rõhutab, et iga otsus – olgu see tehing või koostöö – peab tuginema teadlikule kontrollile, sest vigade eest maksab ettevõtja oma rahaga. Ja mõnikord ka maine või vabadusega.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Raamatupidaja esilehele