Riigi Infosüsteemi Amet on koos partneritega välja töötanud uue ID-kaardi rakenduse DigiDoc 4.
- Uus ID-kaardi kasutamise tarkvara DigiDoc 4 Foto: pixabay.com
DigiDoc 4 on uuem ja täiustatud versioon seni kasutusel olevast DigiDoc 3-st. Rakendus on tänapäevasema ülesehitusega, seda on mugavam kasutada ning selle esmakordsel käivitamisel antakse hea ülevaade DigiDoc 4 võimalustest.
„Suurim muutus võrreldes eelmise versiooniga seisneb selles, et senise kolme erineva rakenduse asemel on kasutajal edaspidi ainult üks. Uus rakendus ühendab endas kõiki ID-kaardiga seotud toiminguid: ID-kaardi haldusvahendi funktsionaalsused, dokumentide krüpteerimise ja allkirjastamise. Rakendus on kolmes keeles ning vahend töötab korraga ka mitme ID-kaardiga, mis on arvutisse ühendatud,“ ütles Riigi Infosüsteemi Ameti eID valdkonna projektijuht Tõnis Reimo.
Mõlemad tarkvarad, nii DigiDoc 3 kui ka DigiDoc 4 jäävad paralleelselt kasutusse, ent soovitame kõikidel, kes kasutavad ID-kaarti digiallkirja andmiseks, dokumentide krüpteerimiseks või soovivad kontrollida oma ID-kaardi sertifikaatide kehtivusaega, võtta DigiDoc 4 versioon kasutusele hiljemalt selle aasta lõpuks. “DigiDoc 3 me enam ei täienda, mistõttu on DigiDoc 4 kindlasti parem ja tänapäevasem ID-kaardiga dokumentide töötlemise vahend,“ selgitas Reimo.
Uus ID-kaardi kasutamise tarkvara on kättesaadav
SIIN. Rakendus tuleb oma arvutisse alla laadida ja järgida juhendeid. DigiDoc 4 toimimise eeldus on see, et arvutis on juba olemas varasem ID-kaardi tarkvara. Alates juunist pakub iga arvuti juba automaatselt ID-kaardi rakenduse uuema versiooni kasutusele võtmist ning ID-kaardi kasutaja ei pea ise tarkvara alla laadima.
Kuni 1. juunini ootab RIA ID-kaardi rakenduse veelgi paremaks muutmiseks kõigi kasutajate ettepanekuid ja tagasisidet
SIIN.
Allikas: Riigi Infosüsteemi Amet
Seotud lood
Viimaste aastate majandusolukord on olnud keeruline ja muutusterohke. Laomajandustehnikaga tegeleva Agrovaru AS jaoks on hetkel suurimaks väljakutseks käibe hoidmine samal tasemel ning kulude vähendamine müügi- ja tööprotsesside efektiivistamise kaudu. "Kuna klientide nõudlus on vähenenud, peame tegema rohkem tööd, et leida üles need vähesed kliendid," selgitab tegevjuht Jarno Mänd.
Hetkel kuum
Tagasi Raamatupidaja esilehele