• 27.02.18, 11:36
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Uus ID-kaardi rakendus

Riigi Infosüsteemi Amet on koos partneritega välja töötanud uue ID-kaardi rakenduse DigiDoc 4.
Uus ID-kaardi kasutamise tarkvara DigiDoc 4
  • Uus ID-kaardi kasutamise tarkvara DigiDoc 4 Foto: pixabay.com
DigiDoc 4 on uuem ja täiustatud versioon seni kasutusel olevast DigiDoc 3-st. Rakendus on tänapäevasema ülesehitusega, seda on mugavam kasutada ning selle esmakordsel käivitamisel antakse hea ülevaade DigiDoc 4 võimalustest.
„Suurim muutus võrreldes eelmise versiooniga seisneb selles, et senise kolme erineva rakenduse asemel on kasutajal edaspidi ainult üks. Uus rakendus ühendab endas kõiki ID-kaardiga seotud toiminguid: ID-kaardi haldusvahendi funktsionaalsused, dokumentide krüpteerimise ja allkirjastamise. Rakendus on kolmes keeles ning vahend töötab korraga ka mitme ID-kaardiga, mis on arvutisse ühendatud,“ ütles Riigi Infosüsteemi Ameti eID valdkonna projektijuht Tõnis Reimo.
Mõlemad tarkvarad, nii DigiDoc 3 kui ka DigiDoc 4 jäävad paralleelselt kasutusse, ent soovitame kõikidel, kes kasutavad ID-kaarti digiallkirja andmiseks, dokumentide krüpteerimiseks või soovivad kontrollida oma ID-kaardi sertifikaatide kehtivusaega, võtta DigiDoc 4 versioon kasutusele hiljemalt selle aasta lõpuks. “DigiDoc 3 me enam ei täienda, mistõttu on DigiDoc 4 kindlasti parem ja tänapäevasem ID-kaardiga dokumentide töötlemise vahend,“ selgitas Reimo.
Uus ID-kaardi kasutamise tarkvara on kättesaadav SIIN. Rakendus tuleb oma arvutisse alla laadida ja järgida juhendeid. DigiDoc 4 toimimise eeldus on see, et arvutis on juba olemas varasem ID-kaardi tarkvara. Alates juunist pakub iga arvuti juba automaatselt ID-kaardi rakenduse uuema versiooni kasutusele võtmist ning ID-kaardi kasutaja ei pea ise tarkvara alla laadima.
Kuni 1. juunini ootab RIA ID-kaardi rakenduse veelgi paremaks muutmiseks kõigi kasutajate ettepanekuid ja tagasisidet SIIN.
Allikas: Riigi Infosüsteemi Amet

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 03.09.24, 17:13
Kui klient jääb võlgu: efektiivseim nipp raha koju toomiseks
Viimaste aastate majandusolukord on olnud keeruline ja muutusterohke. Laomajandustehnikaga tegeleva Agrovaru AS jaoks on hetkel suurimaks väljakutseks käibe hoidmine samal tasemel ning kulude vähendamine müügi- ja tööprotsesside efektiivistamise kaudu. "Kuna klientide nõudlus on vähenenud, peame tegema rohkem tööd, et leida üles need vähesed kliendid," selgitab tegevjuht Jarno Mänd.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Raamatupidaja esilehele