10. oktoober 2017
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Tõhusa kommunikatsiooni eeldused

Hanna Jõgi selgitab tõhusa kommunikatsiooni põhimõtteid   Foto: erakogu

Vastutus sõnumi kohale jõudmise eest on selle andjal ehk oluline pole mitte see, mida sina ütled, vaid see, kuidas teine pool sellest aru saab.

Kas oled tundnud, et mõne inimesega on väga lihtne jutule saada ja teisega kohe üldse ei tunne ennast mugavalt? Või tajud lausa, et räägid nagu seinale. No tee mis tahad, aru ei saa ... või pärast selgub, et ta mõistis sind valesti, unustas midagi ära, toimis teisiti, kui oleksid oodanud jms. On suur tõenäosus, et sa ei räägi tema keeles ehk üritad talle enda kommunikatsioonistiili peale suruda.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile Raamatupidamise Praktiku lugudele
  • Ligipääsu ajakirja PDF-idele
  • Ajakirja paberväljaande
  • Võimaluse küsida erialast nõu asjatundjadelt
  • Jaga lugu:
    RAAMATUPIDAJA UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad raamatupidaja uudised igal nädalal enda postkasti.

    Raamatupidaja.ee toetajad:

    Enimloetud
    Marianne Lõhmus
    Marianne Lõhmusraamatupidaja.ee ärijuhtTel: 6670405Marianne@raamatupidaja.ee
    Cätlin Puhkan
    Cätlin Puhkanraamatupidaja.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700catlin.puhkan@aripaev.ee