10. oktoober 2017
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Tõhusa kommunikatsiooni eeldused

Hanna Jõgi selgitab tõhusa kommunikatsiooni põhimõtteid
Foto: erakogu
Vastutus sõnumi kohale jõudmise eest on selle andjal ehk oluline pole mitte see, mida sina ütled, vaid see, kuidas teine pool sellest aru saab.

Kas oled tundnud, et mõne inimesega on väga lihtne jutule saada ja teisega kohe üldse ei tunne ennast mugavalt? Või tajud lausa, et räägid nagu seinale. No tee mis tahad, aru ei saa ... või pärast selgub, et ta mõistis sind valesti, unustas midagi ära, toimis teisiti, kui oleksid oodanud jms. On suur tõenäosus, et sa ei räägi tema keeles ehk üritad talle enda kommunikatsioonistiili peale suruda.

Liitu Raamatupidaja uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Mare TimianRaamatupidaja.ee juhtTel: 6670405
Külli ReinoRaamatupidaja.ee toimetajaTel: 6670405
Cätlin PuhkanRaamatupidaja.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700