• 10.10.17, 09:45
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tõhusa kommunikatsiooni eeldused

Vastutus sõnumi kohale jõudmise eest on selle andjal ehk oluline pole mitte see, mida sina ütled, vaid see, kuidas teine pool sellest aru saab.
Hanna Jõgi selgitab tõhusa kommunikatsiooni põhimõtteid
  • Hanna Jõgi selgitab tõhusa kommunikatsiooni põhimõtteid
  • Foto: erakogu
Kas oled tundnud, et mõne inimesega on väga lihtne jutule saada ja teisega kohe üldse ei tunne ennast mugavalt? Või tajud lausa, et räägid nagu seinale. No tee mis tahad, aru ei saa ... või pärast selgub, et ta mõistis sind valesti, unustas midagi ära, toimis teisiti, kui oleksid oodanud jms. On suur tõenäosus, et sa ei räägi tema keeles ehk üritad talle enda kommunikatsioonistiili peale suruda.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 25.03.25, 19:38
Milliseid vigu teevad ettevõtjad raamatupidamisteenuse tellimisel?
Raamatupidamiseta ei saa tegutseda ükski ettevõte ega mittetulundusühing ning kuna paljudel ettevõtjatel puuduvad vastavad teadmised, on enamasti mõistlik see teenusena sisse osta. Mida peaks raamatupidamisteenuse tellimisel silmas pidama ning milliseid vigu kiputakse sel teemal tegema, räägib enam kui 25-aastase kogemusega raamatupidamisbüroo Vesiir OÜ asutaja ja juht Enno Lepvalts.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Raamatupidaja esilehele