• 06.06.16, 13:41
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Danske Bank lõpetab eraisikute kliendiprogrammid

Danske Bank ei ava edaspidi jaeklientidele uusi arvelduskontosid ning 3. oktoobrist lõpevad kliendiprogrammid Danske Standard ja Danske Premium. Ka ei pikendata enam kehtivaid lepinguid.
Danske Bank lõpetab eraisikute kliendiprogrammid
  • Danske Bank lõpetab eraisikute kliendiprogrammid Foto: Pixabay
Danske Bank ei ava edaspidi jaeklientidele uusi arvelduskontosid ning 3. oktoobrist lõpevad kliendiprogrammid Danske Standard ja Danske Premium. Programmidega kaasnenud soodustused lõpevad samal kuupäeval ja edaspidi saab pank osutada klientidele teenuseid vastavalt panga hinnakirjale.
Danske Banki Balti panganduse juhi Ivar Pae sõnul on pank otsustanud keskenduda keskmiste ja suuremate ärimahtudega ettevõtetele ning lõpetab konkureerimise jaeklienditurul.
„On möödunud pea poolteist aastat sellest, kui teavitasime oma keskendumisest ettevõtetele. Tänaseks oleme kasvatanud oma äri ettevõtetega ja oleme jätkuvalt veendumusel, et kui soovid midagi väga hästi teha, siis tuleb vaid sellele valdkonnale keskenduda. Täname kõiki jaekliente, kes meie panga teenuseid on kasutanud. Oleme igakülgselt abiks klientidele, kes soovivad nõu, kuidas oma arveldused üle viia teise panka,“ lisas Pae.
Pangaga sõlmitud lepingud kehtivad edasi, kuid alates 3. oktoobrist 2016 ei sõlmi pank enam jaeklientidega uusi lepinguid ja kehtivaid lepinguid enam ei pikendata. Seega näiteks pangakaardid, hoiused ja reisikindlustus enam ei pikene. Kõik kliendid saavad aegsasti teavitatud teenuse lõpetamisest. Arveldused saab mugavalt teise panka üle viia ja konto sulgeda:
Danske internetipangasesitades pangale digitaalselt allkirjastatud avalduseDanske telefonipangaspanga esindustes
Täpsemat nõu, kuidas arveldusteenused teise panka üle viia, leiate siit.
 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 05.12.24, 07:30
Avalikusta kliendi võlg ja tagastamise kiirus kahekordistub
Infopanga võlaregister on viimase nelja kuu jooksul aidanud ettevõtetel võlglastelt tagasi saada keskmiselt 47% võlgadest ja augustis tõusis see näitaja koguni 79%-ni.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Raamatupidaja esilehele