• 23.02.16, 14:34
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuus põhiviga sisekommunikatsioonis

Suhtlus ettevõtte sees toimub ka plaani ja eesmärgita, kuid sisekommunikatsioon vajab kindlat kava ja teadete kordamist. Hea on läbi mõelda veel mõningad asjad, mis lõpuks polegi pisiasjad.
Margita Tuulik toob välja peamised eksimused, mida tehakse sisekommunikatsioonis
  • Margita Tuulik toob välja peamised eksimused, mida tehakse sisekommunikatsioonis
  • Foto: erakogu
Eesti tööandjad pööravad aina enam tähelepanu sisekommunikatsioonile. Olen töötanud kommunikatsioonivaldkonnas rohkem kui 15 aastat ja mäletan aegu, kui sisekommunikatsiooni panustavaid ettevõtteid võis üles lugeda kahe käe sõrmedel. Nüüdseks on pilt oluliselt muutunud ja sisekommunikatsiooni kasu mõistavad nii väike- kui ka suurettevõtted. Peaküsimus on selles, kuidas võtta sisekommunikatsioonist maksimum ja kasutada ära kogu potentsiaal? Olles ühel või teisel moel kokku puutunud enam kui paarikümne Eesti organisatsiooni sisekommunikatsiooniga, olen tähele pannud korduma kippuvaid vigu. Neist kuus on kõige olulisemad, millele tasub igas ettevõttes teravdatud tähelepanu pöörata.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.05.25, 12:28
Coop Pank on populaarne nii alustavate mikroäride kui suurettevõtete seas
Mugavad ja soodsad teenused on ühtviisi olulised nii alustavatele mikroäridele kui ka suurettevõtetele, nagu näitab Coop Panga äriklientide portfelli analüüs, ütleb Coop Panga ärikliendi igapäevapanganduse juht Erje Mettas.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Raamatupidaja esilehele