20. jaanuar 2016
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

E-turunduse põhitõed

Liisa Järsk tutvustab e-turunduse põhitõdesid
Liisa Järsk tutvustab e-turunduse põhitõdesid  Foto: erakogu

E-turundus, eelkõige e-posti turundus, seostub enamikule spämmiga. Ilmselt häirib paljusid nende e-postkasti risustavad kasutud reklaamid. Kuid e-turundus ei koosne ainult mõttetust rämpspostist,vaid paljust enamast.

Kas ühtegi ettevõtet ei paelu investeeringu tasuvus 3800%? Kas ettevõttele ei paku huvi proovida e-turundust, kui seda kasutab juba 54% väikeettevõtetest? Kas ettevõte ei soovi saavutada sama või veel paremat tulemust kümneid kordi soodsamalt, sest e-turundus on odavamaid turundusväljundeid? Usun, et ükski firmajuht ei ütle ära suurema kasumi teenimise võimalusest.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Lugemiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile Raamatupidamise Praktiku lugudele
  • Ligipääsu ajakirja PDF-idele
  • Ajakirja paberväljaande
  • Võimaluse küsida erialast nõu asjatundjadelt
  • Jaga lugu:
    RAAMATUPIDAJA UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad raamatupidaja uudised igal nädalal enda postkasti.

    Raamatupidaja.ee toetajad:

    Enimloetud
    Marianne Lõhmus
    Marianne LõhmusärijuhtTel: Marianne@raamatupidaja.ee
    Cätlin Puhkan
    Cätlin Puhkanraamatupidaja.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700catlin.puhkan@aripaev.ee

    Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt