Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
E-turunduse põhitõed
Liisa Järsk tutvustab e-turunduse põhitõdesid
Autor: erakogu
E-turundus, eelkõige e-posti turundus, seostub enamikule spämmiga. Ilmselt häirib paljusid nende e-postkasti risustavad kasutud reklaamid. Kuid e-turundus ei koosne ainult mõttetust rämpspostist,vaid paljust enamast.
Kas ühtegi ettevõtet ei paelu investeeringu tasuvus 3800%? Kas ettevõttele ei paku huvi proovida e-turundust, kui seda kasutab juba 54% väikeettevõtetest? Kas ettevõte ei soovi saavutada sama või veel paremat tulemust kümneid kordi soodsamalt, sest e-turundus on odavamaid turundusväljundeid? Usun, et ükski firmajuht ei ütle ära suurema kasumi teenimise võimalusest.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Raamatupidaja iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline teema valdkonnas ei jääks märkamata.