20. jaanuar 2016
Ainult tellijatele

E-turunduse põhitõed

Liisa Järsk tutvustab e-turunduse põhitõdesid
Autor: erakogu

E-turundus, eelkõige e-posti turundus, seostub enamikule spämmiga. Ilmselt häirib paljusid nende e-postkasti risustavad kasutud reklaamid. Kuid e-turundus ei koosne ainult mõttetust rämpspostist,vaid paljust enamast.

Kas ühtegi ettevõtet ei paelu investeeringu tasuvus 3800%? Kas ettevõttele ei paku huvi proovida e-turundust, kui seda kasutab juba 54% väikeettevõtetest? Kas ettevõte ei soovi saavutada sama või veel paremat tulemust kümneid kordi soodsamalt, sest e-turundus on odavamaid turundusväljundeid? Usun, et ükski firmajuht ei ütle ära suurema kasumi teenimise võimalusest.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Raamatupidaja.ee toetajad:
Mare TimianRaamatupidaja.ee juhtTel: 6670405
Külli ReinoRaamatupidaja.ee toimetajaTel: 6670405
Cätlin PuhkanRaamatupidaja.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700