17. detsember 2015
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Kuidas vähendada pilveteenuste kasutamise riske

Karel Lember annab nõu, kuidas vähendada pilveteenuste kasutamise riske  Foto: erakogu

Kuigi pilveteenuseid pakutakse erinevates vormides, tehakse seda paraku segase terminoloogia abil ning klientidele müüakse peamiselt funktsionaalsust ja hinda. Palju olulist jääb enamasti selgitamata, teinekord ka põhjusel, et kliendid ei tea, mida küsida.

Mida pilveteenusteks peetakse? Levinud definitsiooni järgi on pilveteenused IT-teenused, mis vastavad viiele põhitingimusele: vajaduspõhine iseteenindus, ressursside ühiskasutus, ligipääs üle arvutivõrgu, teenuse elastsus ja teenuse mõõdetavus. Sellest lähtuvalt on saadaval teenuseid, mis on ka sisuliselt pilveteenused, kuid palju on ka selliseid, mis ilmselt tarbija eksitamise või mugavama turundamise eesmärgil kasutavad pilveteenuse nimetust. Selliste teenuste puhul on täheldatav teenuse läbipaistmatus, mida sageli korvatakse osava müügitöö ja kõlavate lubadustega, millel võib, kuid ei pruugi reaalset katet olla. Sellises olukorras on klientide endi tähelepanelikkus, teadlikkus ja põhjalikkus väga olulisel kohal, et leida enda jaoks sobilik ja usaldusväärne teenusepartner.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile Raamatupidamise Praktiku lugudele
  • Ligipääsu ajakirja PDF-idele
  • Ajakirja paberväljaande
  • Võimaluse küsida erialast nõu asjatundjadelt
  • Jaga lugu:
    RAAMATUPIDAJA UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad raamatupidaja uudised igal nädalal enda postkasti.

    Raamatupidaja.ee toetajad:

    Enimloetud
    Marianne Lõhmus
    Marianne Lõhmusraamatupidaja.ee ärijuhtTel: 6670405Marianne@raamatupidaja.ee
    Cätlin Puhkan
    Cätlin Puhkanraamatupidaja.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700catlin.puhkan@aripaev.ee