Nordea pakub tänasest nii eraklientidele kui ka väikeettevõtjatele 13-kuulisele euro hoiusele 2% aastaintressi ja 6-kuulisele eurohoiusele 1% aastaintressi. Kampaania eesmärk on aidata kaasa Eesti elanikkonna säästmisharjumuse kujundamisele.
„Pangal finantsettevõttena on vastutus suunata oma kliente rahaasju parimal võimalikul moel korraldama ja äsja alanud hoiusekampaaniaga soovime nõustada ning harida oma kliente mõtlema enam tulevikule,“ ütles Nordea Baltikumi säästmis- ja investeerimistoodete üksuse juht Ege Metsandi „Meie jaoks on oluline viia inimesteni sõnum, et homsete soovide ja vajaduste katteks pole sugugi mõistlik valik kõrge intressiga kiir- või tarbimislaen. Saavutades samu eesmärke säästude suurendamisega on üldjuhul tagatud ka suurem kindlustunne ja rahulolu.“
„Tegelikult on igaühel võimalik leida viise säästude tekitamiseks. Pank saab siinkohal olla nõustajaks ja partneriks, pakkudes lahendusi kliendi võimalustest ja ootustest lähtudes,“ lisas Metsandi.
Nordea pakub juba teist aastat klientidele toimivaid lahendusi, millega kogutud säästud kõrgemat tulu teenima panna. Pank on pidevalt tugevdanud positsiooni säästmis- ja investeerimisteenuste pakkujana, kasvatades 2014 esimesel poolaastal eelmise aasta sama perioodiga võrreldes investeerimistoodete mahtu 35%. Nordea Eesti klientide hoiuste maht kasvas 2014 esimesel poolaastal aastaga kokku 5%, sealjuures eraisikute hoiuste maht on kasvanud 24% võrra, ületades 360 miljonit eurot.
Autor: Tuuli Seinberg, raamatupidaja.ee