Alates tänasest võtab Eesti Post kasutusele uue rahvusvahelise nime Omniva, mis hakkab märgistama ettevõtte logistikalahendusi ja tegevust Balti koduturul. Eesti Posti kaubamärk jääb tähistama postkontoreid ja kirjakandjaid ning ettevõtte juriidilist nime Eestis.
AS Eesti Post alustab tänavu suvest Eestis, Lätis ja Leedus rahvusvahelise logistikaettevõtte olemust väljendava kaubamärgi Omniva samm-sammulist kasutuselevõttu, mille alt pakutakse kõiki kaasaegseid info- ja logistikateenuseid. Omniva saab ka ettevõtte uueks rahvusvaheliseks nimeks.
Uue kaubamärgi kasutuselevõtt on seotud ettevõtte rahvusvahelistumisega ja koduturu laienemisega Eestist Lätti ja Leetu. Uuenduse eesmärk on tugevdada ettevõtte konkurentsivõimet, anda arusaadavalt edasi rahvusvahelise logistikaettevõtte eristuvat olemust ning vähendada senist kirjut ja kulukat kaubamärkide hulka. Uuel kaubamärgil põhineva ühtse nime alla koondatakse kõik tütarettevõtted nii Eestis kui ka piiri taga. Omniva kaubamärgi alla koonduvad senised logistika- ja e-teenuste kaubamärkide all pakutud teenused, nagu Post24 pakiautomaadid, ELS kullerteenus, Kirjakeskus ja eArvekeskus. Eesti Posti kaubamärk jääb teenusekanali kaubamärgina tähistama postkontoreid ja kirjakandjaid ning ettevõtte juriidilist nime Eestis.
Ettevõtte juhatuse esimehe Aavo Kärmase sõnul pole tegu äkilise kannapöördega, sest Eesti Post on juba viimasel paaril aastal oluliselt muutnud oma senist tegutsemise ulatust. Praeguseks on kohalikust postifirmast saanud erinevaid kanaleid siduv kõik-ühes ehk omnikanali-lahendust pakkuv logistikapartner, mis tegutseb Eestis, Lätis ja Leedus kui ka kaugemalgi.
“Info ja kaupade kättetoimetamiseks oleme sidunud digitaalsed ja füüsilised kanalid. Edukaks tegutsemiseks piiri taga on vajalik uus turundusstrateegia ja rahvusvaheline nimi, mis ei seostu ainult ühe riigiga. Tegutsedes ühise kaubamärgi all kõigis kolmes koduturu riigis – Eestis, Lätis ja Leedus – on meie tegevus klientidele ja koostööpartneritele arusaadavam, paraneb tütarettevõtete vaheline koostöö ja lihtsustub tegevus eri turgudel,” selgitas Kärmas.
Lisaks tingis Kärmase sõnul muutuse asjaolu, et senine Eesti Posti kaubamärk iseloomustab traditsioonilist postiteenust, mille osakaal ettevõtte ärist on kahanemas ning mis tänapäevaste info- ja logistikalahendustega ei seostu. Kärmas selgitas, et Eesti Postist on saanud viimaste aastatega rahvusvaheline logistikaettevõte.
Siiski jääb Omniva ka edaspidi suurimaks postiteenuse pakkujaks Eestis ning kindlasti on eesmärgiks arendada ja muuta kaasaegsemaks ka traditsioonilisi postiteenuseid.
Ettevõte alustab uue turundusstrateegia osaks oleva rahvusvahelise kaubamärgi Omniva kasutuselevõttu samm-sammult järgmiste kuude jooksul. Esimeses järjekorras jõuab klientideni uue sisu ja vormiga e-teenindus, mis on värav kõigi ettevõtte pakutavate teenusteni. Uuendustega seoses investeeritakse nii teenuste arendamiseks kui ka kaubamärgi väljavahetamiseks 140 000 eurot ning tööd tehakse teoks koostöös partneritega Division, Nortal jt.
Autor: Tuuli Seinberg, raamatupidaja.ee
Seotud lood
Raamatupidajate töö on paratamatult seotud ka keeruliste võlgnike ja võlgadega. Paraku on võlgnikega tegelemine sageli aeganõudev ja stressirohke, sest tuleb saata meeldetuletusi ja tegeleda ka vaidlustega.
Infopanga võlaregistril on nüüd olemas tõhus lahendus, mis säästab raamatupidajate aega ja ka närve.
Enimloetud
1
Kui paljud Eesti raamatupidajad on kandnud töötaja palga Wise'i, Revoluti, Paysera vm välismaa panga kontole?
2
Vaata ka rahapesu andmebüroo analüüsi Eesti firmade kohta
Viimased uudised
Raamatupidamisbürood peavad tuvastama kliendi tegeliku kasusaaja ja kontrollima andmeid.
Mängu viimane päev on 20.10
Hetkel kuum
Kui paljud Eesti raamatupidajad on kandnud töötaja palga Wise'i, Revoluti, Paysera vm välismaa panga kontole?
Tagasi Raamatupidaja esilehele