Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Siison: PayPali uus teenus mõjub hästi rahavoogudele
Noorte moedisainerite loomingut müüva e-kaupluse Siison.ee kaasasutaja Silver Hage sõnul on PayPali eilne uudis väljamaksete lubamise kohta Eesti pankade kontodele e-kauplejatele positiivne uudis, mõjudes omakorda hästi nende rahavoogudele.
„Siison-ee'sse lisasime klientide palvel PayPali makseviisi natuke alla aasta tagasi ja hetkel kasutab seda olenevalt kuust 5% meie ostjatest,“ ütles Hage ja jätkas: „PayPali uudis on Eesti e-kaupmeestele kindlasti positiivne, sest võimaldab laekunud summasid kiiremini ja soodsamalt välja võtta, mis omakorda mõjub hästi rahavoogudele.“
Raamatupidaja.ee uuris Hagelt, kui palju maksis varem PayPali kontolt Eesti pangakontole raha kandmine? „Varem käis PayPali kontolt Eesti pangakontole raha kandmine üle deebetkaardi - see maksis 2 eurot ja võttis 2 kuni 3 päeva - seega oli mõtet summasid pikemate perioodide tagant pangakontole kanda."
Eile teatas veebipõhiste makseteenuste pakkuja PayPal, et on käivitanud Eestis uue väljamaksete teenuse, mis võimaldab kasutajatel kanda PayPali kontolt raha oma kohalikule pangakontole. Varasemalt said Eesti ettevõtjatest ning eraisikutest keskkonna kasutajad teha väljamakseid PayPali kontolt USA panka või Visa krediitkaardile. Väljamaksete võimaldamine kodupanga kontole on veebikaupmeestele ning veebis ostlejatele märksa mugavam ning säästlikum lahendus. Teenus on kõigile kasutajatele tasuta.
Veebipõhiste makseteenuste pakkuja PayPal käivitas Eestis uue väljamaksete teenuse, mis võimaldab kasutajail kanda PayPali kontolt raha oma kohalikule pangakontole.
Viimaste aastate majandusolukord on olnud keeruline ja muutusterohke. Laomajandustehnikaga tegeleva Agrovaru AS jaoks on hetkel suurimaks väljakutseks käibe hoidmine samal tasemel ning kulude vähendamine müügi- ja tööprotsesside efektiivistamise kaudu. "Kuna klientide nõudlus on vähenenud, peame tegema rohkem tööd, et leida üles need vähesed kliendid," selgitab tegevjuht Jarno Mänd.