1. september 2011
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kuidas uus idee kindlamini mitte teoks teha

Laenan seekordse postituse refereeringuna Seth Godinilt, mitme hea raamatu autorilt ja nutikalt marketingitegijalt.

Kui sinu ette satub uus idee, siis kas sa:

* Kaalud selle rakendamist enne kui sellest saadavat võimalikku kasu?

* Pöörad tähelepanu pigem võimalikele ebamugavustele vähestele kui kasule paljudele?* Kirjeldad kui hästi on asjad praegu?* Paned kahtluse alla muutuse väljapakkuja usaldusväärsuse, kogemuse, autoriteedi?* Keskendud pigem sellele, mis võib minna untsu kui sellele, mis võib minna hästi?* Keskendud lühiajalisele kulule, mitte pikaajalisele võimalikule tulule?* Võitled staažiga välja teenitud hüvede eest?* Rõhutad kiiremate asjade olulisust, tuleviku hinnaga?* Võrdled seda, mis sul praegu on hästi sellega, mis võib tulevikus halvasti minna?Kui vastus on “jah” (või mitu “jah-i”), siis… nojah, tead isegi... 

Autor: Lemmi Kann, Raimo Ülavere

Jaga lugu
Raamatupidaja.ee toetajad:
Mare TimianRaamatupidaja.ee juhtTel: 6670405
Külli ReinoRaamatupidaja.ee toimetajaTel: 6670405
Cätlin PuhkanRaamatupidaja.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700