Pooled ettevõtetest plaanivad tuleval aastal kärpida oma turunduskulusid 10% või vähem, selgus Äripäeva seminaride ja konverentside osakonna poolt läbi viidud küsitlusest.
119 vastajast 60 arvasid, et turunduskulud läbivad kuni 10%-se kärpe, samal ajal kui 23,5% ehk 28 vastajat tõdesid, et nende ettevõtte turunduskulusid kärbitakse 2010. aastal vahemikus 20-30%.
14,3% pakkus, et kärpe suuruseks kujuneb 30-50% ning 8,4% tõdes, et turunduskulud saavad olema 50 - 75% kasinamad.
3,4% ehk 3 vastajat 119 pakkus turunduskulude kärpe suuruseks tuleval aastal 75% või enamgi.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Äripäeva seminarid ja konverentsid korraldas küsitluse oktoobris aset leidva ürituse
Turunduseelarve 2010 raames.